Gå til innhold

Svigerinne som stadig maser om amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor leit det er at hun snart må slutte for hun ikke orker mer, og om barnet vil tåle erstatning osv. Han er snart 6 mnd og spiser grøt, så skjønner ikke at han ikke skal tåle mme. 

Dette har hun nå mast om i 3 mnd til meg som ikke kunne amme barnet mitt pga melk uten næring og et barn som ikke la på seg mer enn 40 gram på en mnd når jeg ammet. Synes det er frekt å gni dette med amming sånn inn til meg da. 

Eier ikke folk sosiale antenner lenger?

Anonymous poster hash: 03b91...5d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre det er mye hårsåre og paranoide kvinnfolk her inne som tror alle alltid er ute etter å gni ting inn.

Hvordan takler du livet sånn generelt?

Anonymous poster hash: 12aba...5f4

Skrevet

Kjære vene. Dette tar du litt vel personlig. Greit at du er lei maset, men at hun ikke bør ta dette opp med deg fordi du hadde lite næring i melken er da bare tull. Hun deler sine bekymringer med deg noe som er naturlig. Jeg måtte slutte med amming jeg også men det betyr da ikke at jeg bannlyste alle ammende av den grunn? Tror du mangler litt sosiale antenner du også.

Anonymous poster hash: 25e26...8e0

Skrevet

Kan du ikke si det litt fint at du synes det er sårt at hun snakker om det på den måten? Det kan jo også være en måte for henne å trøste deg på, ved å vise at det ikke er så gøy å amme heller?

Eneste måten hun slutter på er uansett at du sier fra :-) lykke til

Skrevet

Antagelig tar hun det opp med deg nettopp fordi du gir mme og hun håper du skal si at det ikke er noe problem med mme og at hun kan slutte å amme uten dårlig samvittighet. Om du sier det er jo helt opp til deg, kanskje er det riktigere for deg å si at hun skal være glad for at hun kan amme og at det er mye mer styr med mme og flasker, og da sier du det i stedet for.

Anonymous poster hash: c5e36...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...