Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Da det begynte å bli vanskelig å legge barnet om kvelden. Mine har vært mellom 1,5 og 3 år. Anonymous poster hash: 07233...451
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 De to eldste slutta når de ble 4, yngste på 2 sover og enda
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Sluttet den våren hun fylte 3 år Anonymous poster hash: 9e515...d51
☆☆☆ Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Eldste var rett over 2 år, yngste på 1.5 år søv enda på dagen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 min var 1 år, da nektet han mer,men sover til ca 10 og legges 19 nå Anonymous poster hash: d23a7...89b
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Nr 1 : 1,5 år Nr 2 : Blir snart 3, men trenger fortsatt en dupp til tider, så stor forskjell på barn
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Eldste: til 3-årsdagen. Da byttet hun også til storebarndavd i bhg. Yngste: 3 år og 4 mnd. Da begynte han på storebarndavd. Den siste tiden før det (sommerferien) var vel litt fleksible. Noen dager lite dagsøvn, andre dager mer) Anonymous poster hash: 85ae7...e30
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 .nr 1 sluttet sommeren han fylte 2 år, men da høsten kom og barnehagen startet opp trengte han en halvtime hele vinteren og frem til han nærmet seg 3. Nr 2 er 2 år og sover 1 time i barnehagen og 30 min i helger. Men denne ungen sover ikke like godt på natt, og legges senere enn nr 1 gjorde. Anonymous poster hash: 530c5...b55
fikas Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Eldste sov på dagtid til ca 2,5 år. Yngste hadde nedtrapping etter sommerferien i fjor og frem til høstferien, da var hun ferdig med dagsoving 1,5 år. Når det går ut over legging/nattesøvn har vi startet nedtrapping og så tatt det videre derifra
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Nettop kuttet ut.. Hun er 3 denne mnd. Føler hun enda kan bli veldig trett på dagtid, men hun sovna ikke før 21 tiden, det er for sent. Etter at vi kuttet ut dagsoving er hun mer uthvilt på morgenene. Anonymous poster hash: 5e2d3...037
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Eldste sluttet rett før hun var året, sov minimalt på dagen i det heletatt. Minsta slutta når hun var 1,5 år men året etter da hun begynte i barnehage igjen (flyttet og fikk ikke barnehage ett år) begynte hun med en lur på dagen igjen. Husker ikke eksakt når hun sluttet, for hun tok seg en lur lenge i barnehagen når hun trengte det. Mye lyder, mye aktivetet gjorde at hun trengte en lur. Slik er hun enda, tar seg en lur de dagene det skjer mye. Hun har migrene, så det virker som denne lurer trengs for å holde det litt i sjakk. Anonymous poster hash: f0870...4a7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Nr 1 var 2,5 år. Holder på med tvillingene som akkurat har fylt 3 år nå. Det er et mareritt, for de er så trøtte fra kl 14. Men hvis de sover, sovner de ikke før 22.30. Anonymous poster hash: 66554...17f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå