Gå til innhold

hoppe av i svingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vet det er opplest og vedtatt at hoppe av i svingen ikke er sikker prevensjon, men her i huset fungerer det nå sånn en liten periode av flere grunner. Leste nå at det er økt sjanse for å bli gravid tross "hopping" dersom man har sex to runder etter hverandre uten å tisse/dusje i mellom (for ham). Er dette riktig? Ligger det igjen sædceller fra sist gang da, og vil de i så fall være spreke nok til svømming de da? Snakk om et par tre timer mellomrom. PS ikke krise å bli gravid så trenger ikke masse påminnelser om at dette ikke er sikker prevensjon :)

Anonymous poster hash: 214d2...b28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo logisk ut egentlig. Og det er bra du vet at det ikke er sikkert. Vi har et 5,5 år gammelt "hoppe av i svingen"- resultat her.

Anonymous poster hash: 337d4...463
Skrevet

Jeg sitter her 6 uker på vei med nr 4. Vi i har sjelden sex, og han har kommet på magen min de få gangene det skjer. Og det har i alle fall ikke foregått 2 ganger etterhvertandre, hehe. Bare så du vet det liksom ;)

Anonymous poster hash: 2824b...d9d
Skrevet

Jeg har en på snart 3 hoppe av i svingen barn

Anonymous poster hash: 30eaa...de8

Skrevet

Vi har hoppa av i svingen i 10 år. Den ene gangen vi prøvde ble jeg gravid på første forsøk. Etter hun ble født har vi gjort det samme. Blir spennende å se om nesten klaffer på første forsøk også..

Anonymous poster hash: 15f57...2b7

Skrevet

Vi har hoppet av i svingen i de siste 7 årene uten å bli gravid ☺

Er jo absolutt ikke helt sikker metode men den har funket for oss heldigvis

Anonymous poster hash: 7dfb1...5a5

Skrevet

Jeg har praktisert hoppe-av-i-svingen-metoden i hele mitt seksuelle aktive liv. Startet da jeg var 16 og er 37 nå.

Har aldri blitt gravid ved et uhell, og tenker at det er ren flaks.

Har tre barn som alle har kommet når vi har villet det.

Anonymous poster hash: dac9e...11a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...