Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 "Pass på", "nei, nå går det galt", "pass deg", "pass på nå", "passer du på?", "pass på magen", "vær forsiktig". Jeg holder på å grine, blir så sliten. UANSETT HVA JEG SIER så hjelper det ikke. Det handler om hund og toåring som er i nærheten av meg. Han er helt hysterisk, jeg orker ikke mer!!!!! Hva gjør jeg?? Desperat Anonymous poster hash: 01d25...da2
SuperFries Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Be han holde kjeft, rulle inn puppen eller ta seg en gåtur.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Er det du eller barnet han sier skal passe seg? Hvorfor er han hysterisk når de er i nærheten av deg? Jeg ville bare bedt ham holde snavla igjen eller forlangt ham i et annet rom. Anonymous poster hash: cfadf...08d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Meg, at jeg må passe på.. Blir så sliten..har selvsagt prøvd å si ifra Anonymous poster hash: 01d25...da2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Svar: "Pass på selv", mens du snur ryggen til og fortsetter med ditt. Hadde rett og slett ignorert hele mannen dersom han ikke hørte på fornuft og bare fortsette med slike "kommandoer". Han har vel både armer, ben og munn selv, så hvorfor kan ikke han passe på dersom han er så himla bekymret? Barnet er del deres å passe, ikke bare ditt? Anonymous poster hash: b929f...43e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå