Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Er inspirert av navnefest innleggene den senere tiden. Jeg er norsk og ikke religiøs. Han har meldt seg ut men familien vil jo være en del av livet våres selv om han er en fjott. De er muslimer så spiser ikke svin. Forslag til servering? Hva skjer på en slik fest? Det blir ingen seremoni av noe slag. Anonymous poster hash: 0d434...8b7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Det som skjer er spising og tatling. 😊 Jeg synes koldtbord/tapas er veldig greit. Passer til absolutt alle. Og så kaffe og kaker etter man er stappmett på koldtbordretter. 😊 Anonymous poster hash: 6ca5a...4ff
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Hva som skjer på en slik fest? Ingenting? Hvorfor skal folk lage så mye rart..... Anonymous poster hash: f92fe...094
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Hva som skjer på en slik fest? Ingenting? Hvorfor skal folk lage så mye rart..... Anonymous poster hash: f92fe...094 Er jo for å få samla familie og få vist fram babyen... Anonymous poster hash: bc465...bd8
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Hva som skjer på en slik fest? Ingenting? Hvorfor skal folk lage så mye rart..... Anonymous poster hash: f92fe...094 Beklager at jeg spør da! Jeg har ingen erfaring med slikt og har ikke minne fra mine 2 tidligere barns dåpsfester. Jeg har bare ikke minne fra de 4 første årene og der er alle fester av sitt slag i min familie. Nå står jeg på bar bakke og må fikse alt selv. Derfor jeg ba om tips. Anonymous poster hash: 0d434...8b7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Det er jo akkurat som en dåpsfest uten sermoni. En litt høytidlig middag med nærmeste slekt for å feire babyen. Koldtbord er jo en veldig grei måte å løse det på. Da slipper du å stresse med å finne en meny som passer for alle. Og du kan enten kjøpe hele koldtbordet, deler, be gjestene om å ta med en rett eller lage alt selv. Det viktigste er at familien møtes og alle får treffe den lille Anonymous poster hash: 3891b...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå