Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Dette er bare ment for å slippe ut litt damp. Jeg er lærer med 6,5 års høyere utdanning, men uten mastergrad, og har gått i vikariat hele yrkeskarrieren min. Problemet er dels at vi har flyttet to ganger, og dels at jeg har en vanlig fagkombinasjon. På den måten har jeg aldri bikket 4-årsgrensen. Nå har jeg jobbet 2 år i VGS, og jeg vet at min nærmeste leder synes jeg gjør en god jobb. Totalt har jeg over 8 års ansiennitet, god faglig bredde og mange personlige egenskaper som gjør seg i yrket. Jeg er svært godt likt av elevene mine, og også godt likt blant kollegaer. Men nok en gang ser det ut for at de faste stillingene glipper, tror jeg. Eller, jeg aner ikke, ingen kan jo si noe. Det er samme styret hver eneste vår. Søke, vente, håpe, miste håpet, vente, og så kanskje ... Stor klump i magen, mye uro i kroppen. Jeg hater det å ikke vite, å måtte søke gang på gang. Nå må det vel snart være min tur? *sukk* Anonymous poster hash: bba25...5f9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Sånn er det dessverre, jeg venta i fem år før jeg fikk fast stilling der jeg ønsket innen helse og omsorg. Lykke til Anonymous poster hash: 98f97...1c2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Hater også å være vikar. For leger er gjennomsnittsalderen 42 år. Anonymous poster hash: 526e6...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå