Gå til innhold

Etternavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar har meldt seg ut.

Kan jeg gi barnet vårt hans etternavn sammen med mitt??

Hva må til?

Bor og føder i utlandet. Å oppføre han som far er ikke et tema her nede. De har ført meg opp uten far da han ikke er med oss og ikke ønsker det.

Anonymous poster hash: 64c03...e21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det landet du bor i har vel sikkert andre navnregler enn Norge, så blir vanskelig for oss å svare på

Anonymous poster hash: 66efd...baa

Skrevet

Hvorfor tenker du at barnet skal bære navnet til en mann som ikke ønsker å være i barnets liv? Som en daglig påminnelse om far som ikke vil være far?

Anonymous poster hash: 575f5...683
Skrevet

Hvorfor tenker du at barnet skal bære navnet til en mann som ikke ønsker å være i barnets liv? Som en daglig påminnelse om far som ikke vil være far?

Familien hans viliv fremdeles ha kontakt med barnet og ønsker samhold med barnet.

Bare fordi han ikke ønsker det så er det tanter, onkler, kusiner, fettere og besteforeldre i bildet.

Skrevet

Familien hans viliv fremdeles ha kontakt med barnet og ønsker samhold med barnet.

Bare fordi han ikke ønsker det så er det tanter, onkler, kusiner, fettere og besteforeldre i bildet.

Ok, jeg skjønner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...