Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Barnefar har meldt seg ut. Kan jeg gi barnet vårt hans etternavn sammen med mitt?? Hva må til? Bor og føder i utlandet. Å oppføre han som far er ikke et tema her nede. De har ført meg opp uten far da han ikke er med oss og ikke ønsker det. Anonymous poster hash: 64c03...e21
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Det landet du bor i har vel sikkert andre navnregler enn Norge, så blir vanskelig for oss å svare på Anonymous poster hash: 66efd...baa
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Hvorfor tenker du at barnet skal bære navnet til en mann som ikke ønsker å være i barnets liv? Som en daglig påminnelse om far som ikke vil være far? Anonymous poster hash: 575f5...683
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Hvorfor tenker du at barnet skal bære navnet til en mann som ikke ønsker å være i barnets liv? Som en daglig påminnelse om far som ikke vil være far? Anonymous poster hash: 575f5...683 Familien hans viliv fremdeles ha kontakt med barnet og ønsker samhold med barnet. Bare fordi han ikke ønsker det så er det tanter, onkler, kusiner, fettere og besteforeldre i bildet. Anonymous poster hash: 64c03...e21
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Hvorfor tenker du at barnet skal bære navnet til en mann som ikke ønsker å være i barnets liv? Som en daglig påminnelse om far som ikke vil være far? Anonymous poster hash: 575f5...683 Familien hans viliv fremdeles ha kontakt med barnet og ønsker samhold med barnet. Bare fordi han ikke ønsker det så er det tanter, onkler, kusiner, fettere og besteforeldre i bildet. Anonymous poster hash: 64c03...e21 Ok, jeg skjønner Anonymous poster hash: 575f5...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå