Gå til innhold

Gran Canaria i juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har erfaring med Gran Canaria i juli? Hvordan er temperaturen på den tiden? Ser at det nå ligger rundt 20 grader. Kan man regne med at det blir varmere frem mot juli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker å være mellom 26 og 35 grader da.

Anonymous poster hash: b4db4...1c8
Skrevet

så selv om det ligger på ca 20 grader nå, så kan det stige 10 grader frem til juli?

Skrevet

Det er stort sett ALLTID vind på øyene, og havet er ISkaldt, så vil egentlig ikke si det blir så fryktelig varmt :D

Men så reiser jeg gjerne til Tyrkia i juli.. herlig varmt ;)

Anonymous poster hash: fe386...603

Skrevet

Vi var der i juni en gang, da var det skyfri himmel og 45 grader i skyggen hver eneste dag i 14 dager. Men det er ikke normalen.

Anonymous poster hash: 96887...10e
Skrevet

Det er stort sett ALLTID vind på øyene, og havet er ISkaldt, så vil egentlig ikke si det blir så fryktelig varmt :D

Usj, hvorfor er det så kaldt? Vi skal dit for første gang nå i juni/juli, og nå angret jeg litt på destinasjonen, kjente jeg  :)

Anonymous poster hash: a251c...a47

Skrevet

Jeg har vært mye på Gran Canaria og kjenner meg ikke igjen i det du skriver.

Har du vært der mye selv?

Skrevet

Usj, hvorfor er det så kaldt? Vi skal dit for første gang nå i juni/juli, og nå angret jeg litt på destinasjonen, kjente jeg :)

Stemmer ikke helt akkurat det da, på vinterstid her hjemme er det ikke spesielt varmt i havet, det er vår på GC da, men når du drar i juli er det mer en godt og varmt der nede.... Det er spesielt Mas Palomas området som er litt vindfullt, men Arguiniguin området er ikke så ille, veldig store lokale værmessige forskjeller på GC.... Vi har hus der🌞

Anonymous poster hash: cc0de...c4f

Skrevet

Usj, hvorfor er det så kaldt? Vi skal dit for første gang nå i juni/juli, og nå angret jeg litt på destinasjonen, kjente jeg :)

Stemmer ikke helt akkurat det da, på vinterstid her hjemme er det ikke spesielt varmt i havet, det er vår på GC da, men når du drar i juli er det mer en godt og varmt der nede.... Det er spesielt Mas Palomas området som er litt vindfullt, men Arguiniguin området er ikke så ille, veldig store lokale værmessige forskjeller på GC.... Vi har hus der

Anonymous poster hash: cc0de...c4f

Stemmer:) Foreldrene mine har også hus der :)

Skrevet

Så med andre ord, det blir godt og varmt der i juli? Selv om det ikke er så varmt der nå?

Skrevet

Gjennomsnitt Dag temperatur Soltimer pr. dag Vanntemperatur  Januar 21 6 19  Februar 22 6 18  Mars 22 7 18  April 23 8 19  Mai 25 8 20  Juni 26 9 20  Juli 26 10 22  August 27 9 22  September 26 8 23  Oktober 25 7 22  November 24 6 21  Desember 22 5 20

Anonymous poster hash: 387b1...c27

Skrevet

huff er meg som skulle lime inn over prøver igjen 

måned            dag tempratur    soltimer per dag    vann temp 

jan                   21                             6                          19 

juni                  26                             9                          20 

juli                  26                              10                        22 

aug               27                               9                          22 

Anonymous poster hash: 387b1...c27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...