Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Ønsker å kjøpe vibrator som stimulerer klitoris i tillegg. MEN (dette høres sikkert dumt ut!) . Jeg synes liksom det er vanskelig å ta den inn og ut i den vinkelen pga korte armer antar jeg hehe? Finnes det noen gode med mer "ergometriske" håndtak. Huff klarer ikke helt å forklare :-( Hvor kjøper dere slike ting, kondommeriet? Finnes det andre egnede plasser å bestille fra? Ønske diskret pakke naturligvis :-) Anonymous poster hash: 79a8b...099
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Ønsker å kjøpe vibrator som stimulerer klitoris i tillegg. MEN (dette høres sikkert dumt ut!) . Jeg synes liksom det er vanskelig å ta den inn og ut i den vinkelen pga korte armer antar jeg hehe? Finnes det noen gode med mer "ergometriske" håndtak. Huff klarer ikke helt å forklare :-( Hvor kjøper dere slike ting, kondommeriet? Finnes det andre egnede plasser å bestille fra? Ønske diskret pakke naturligvis :-) Anonymous poster hash: 79a8b...099 Hvis du er villig til å betale for det, så finnes det mange Club4shop og kondomeriet vet jeg sender i anonym innpakning Anonymous poster hash: 2b987...406
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 http://www.lillefrekke.no/component/virtuemart/til-lekne-kvinner/vibrerende-leker.html Anonymous poster hash: 9ff87...c29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå