Gå til innhold

Voksne damer og heksejakt !

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det jammen vært tilstander her inne .... Dere damer, om noen har løyet til seg gaver osv, hva har det egentlig å si i det store bildet? Hvis noen på død og liv skal bevise dette, hvem står midt oppi skuddlinjen? Ett barn! Ett barn som ikke har bedt om å bli dratt inn i noe heksejakt på Internett. En ung sårbar jente... Vi er voksne og vi bør tenke på konsekvenser av det vi gjør på nett når vi hetser andre. Om mammaen har gjort noe umoralsk/ ulovlig, hev dere over lynsjetilstander og meld heller det dere måtte mene er kriminelt til politiet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i hele verden fortsetter du å trekke frem temaet? For å få mer blest rundt saken? Tror du det ganger barnet? 

Anonymous poster hash: e070a...ed8
Skrevet

Fint at du ser at barn bør skjermes på nettet. Da har du lært noe nytt.

Skrevet

Haha. Tidenes kommentar. 🙊🙊😂😂😂😂

Anonymous poster hash: ad07f...354

Skrevet

Haha. Tidenes kommentar.

Anonymous poster hash: ad07f...354

:fnise:

Anonymous poster hash: bf9b4...d2d

Skrevet

I dag har det jammen vært tilstander her inne .... Dere damer, om noen har løyet til seg gaver osv, hva har det egentlig å si i det store bildet? Hvis noen på død og liv skal bevise dette, hvem står midt oppi skuddlinjen? Ett barn! Ett barn som ikke har bedt om å bli dratt inn i noe heksejakt på Internett. En ung sårbar jente... Vi er voksne og vi bør tenke på konsekvenser av det vi gjør på nett når vi hetser andre. Om mammaen har gjort noe umoralsk/ ulovlig, hev dere over lynsjetilstander og meld heller det dere måtte mene er kriminelt til politiet!!!

Hvorfor opprette ny tråd om temaet? Du VIL skape mer oppmerksomhet rundt henne du.

Anonymous poster hash: 3770c...aa4

Skrevet

Hahaha, fantastisk :D

Anonymous poster hash: b659d...07c

Skrevet

Vet dere, jeg leste bare litt nå... Ble bare så forbanna at jeg skrev innlegget i sinne... My bad at jeg ikke tenkte meg om 2 ganger! Ikke meningen å gjøre ting verre.

Skrevet

Vet dere, jeg leste bare litt nå... Ble bare så forbanna at jeg skrev innlegget i sinne... My bad at jeg ikke tenkte meg om 2 ganger! Ikke meningen å gjøre ting verre.

Vel. Jeg er en av de dumme og naive som sendte henne både klær og ting for 1 år siden. Tror du det er gøy?

Når det er sagt....din sønn har du jo blottlagt med både svake og sterke sider på nettet...i tillegg etter at mange har identifisert deg. Det er overtramp mot barnet ditt det.

Så kast ikke stein i glasshus...

Anonymous poster hash: 0a235...fa4

Skrevet

Vel. Jeg er en av de dumme og naive som sendte henne både klær og ting for 1 år siden. Tror du det er gøy?

Når det er sagt....din sønn har du jo blottlagt med både svake og sterke sider på nettet...i tillegg etter at mange har identifisert deg. Det er overtramp mot barnet ditt det.

Så kast ikke stein i glasshus...

Anonymous poster hash: 0a235...fa4

Jeg tror på ingen måte det er gøy å føle seg lurt... På noe sett.

Skrevet

Touche!

Anonymous poster hash: 4d9e9...a68

Skrevet

Hva i alle dager har skjedd? Skjønner at det er snakk om en navngitt bruker som påstått har lurt til seg klær etc., men hvordan vet dere dette?

Skrevet

ikke navngitt på den måten, men med nick....

Skrevet

ikke navngitt på den måten, men med nick....

Ble navngitt med ekte navn og facebook. Mer kan jeg ikke si om saken.

Anonymous poster hash: 6ceee...4ab

Skrevet

Hvordan kan dere vite at hun ikke har dårlig råd?

Skjønner jeg har gått glipp av noe i dag.....

Anonymous poster hash: 26cf7...bb6
Skrevet

Tråden er enda en gang moderert pga navngiving av nick /bruker.

mvh Brukermoderator Cat.68

Skrevet

Innlegg slettet pga sitering av slettet innlegg

mvh Brukermoderator Cat.68

Skrevet

Hva i alle dager har skjedd? Skjønner at det er snakk om en navngitt bruker som påstått har lurt til seg klær etc., men hvordan vet dere dette?

Det ble oppgitt så snevre søkekriterier på finn at dersom man søkte, så fant man vedkommende.

Der var det et bilde som også har vært publisert her inne under nicket. Og i annonsen sto fullt navn. Og da er jo Facebook en kort vei. Og der ble bilder studert, og ikke minst klesplagga på bildene av hennes barn...

Moderne tids heksejakt mao..

Anonymous poster hash: f0289...e88

Skrevet

La oss si at man treffer ti personer som trenger hjelp. La oss så si at én av disse ti viser seg å være en svindler. Da tenker jeg som så at jeg faktisk har hjulpet ni mennesker og at det er fint :)

Jeg er ikke så opptatt av om den tiende mot all formodning skulle være en lurendreier.

Når det er sagt har jeg sendt ting til brukere her inne, og jeg har alltid fått hyggelige takkemeldinger i etterkant.

Skrevet

Problemet med lurendreiere er at de ofte også lurer folk som har lite ressurser selv og derfor setter andre i en vanskelig situasjon. Og et gjør også at man blir skeptisk til å hjelpe ekte trengende ved en annen anledning.

Det er forkastelig å lure folk, uansett situasjon. Men alle her sendte ting avgårde frivillig. Alle kan skrive og si at de er fattige på nettet, det er ikke noe bevis at man skriver det her inne.

Skrevet

Dømmer dere ut fra bilder? ?? Jeg er fattig. Og mine barn har ofte dyre merkeklær på seg. Noen ganger jeg også. Har blant annet en Bergans jakke som jeg har eid i 10 år. Den er like fin.

Barna mine bruker merker som reima. Viking. Noa Noa. Klær fra polarn o pyret osv osv. Geox.

Dette fordi jeg kjøper mye brukt som er like fint. Er så heldig å får kjøpe kjempe billig av noe faste damer og er overveldet over alt det fine jeg får for slikk og ingenting.

Så ikke døm ut fra merke på klærne. Jeg lever under fattigdomsgrensen. Men bor på en billig plass med snille sjeler.

Anonymous poster hash: 8d930...e30

Skrevet

Dømmer dere ut fra bilder? ?? Jeg er fattig. Og mine barn har ofte dyre merkeklær på seg. Noen ganger jeg også. Har blant annet en Bergans jakke som jeg har eid i 10 år. Den er like fin.

Barna mine bruker merker som reima. Viking. Noa Noa. Klær fra polarn o pyret osv osv. Geox.

Dette fordi jeg kjøper mye brukt som er like fint. Er så heldig å får kjøpe kjempe billig av noe faste damer og er overveldet over alt det fine jeg får for slikk og ingenting.

Så ikke døm ut fra merke på klærne. Jeg lever under fattigdomsgrensen. Men bor på en billig plass med snille sjeler.

Anonymous poster hash: 8d930...e30

Helt enig!

Jeg er alenemamma og har ikke sånn veldig god råd. Kjøper klær på salg, i feil sesong, handler brukt og arver (som jeg igjen lar andre arve).

Har til og med 2 diamantringer :) De har jeg arvet etter farmor.

Sikkert mange som kanskje tror at jeg har god råd eller bruker masse penger på smykker til meg selv ;)

Anonymous poster hash: 26cf7...bb6

Skrevet

Tråden er nå låst. Den er også moderert for tredje gang. Begrunnelse:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...