Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Bedriftslegen til mannen ringte i dag. Han var på årlig kontroll sist uke. Hun sa han hadde alvorlig mangel på vitD, og måtte komme inn for å få sprøyter. Hun ville helst ha ham inn i dag. Det høres så alvorlig ut, men han føler seg helt frisk. Jobber fullt i hektisk lederstilling og trener 3-4 ganger i uka. Sover seks timer i døgnet og er en aktiv fembarnsfar. Anonymous poster hash: 0425f...bc6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Symptomer på alvorlig mangel skal jeg ikke si. Men vanlige symptomer er hvertfall: Svekket immunsystem (mye forkjølelse, regelmessige hoster etc.) Utmattelse Smerter i ledd, skjelett og muskler Depresjonssymptomer Hodepine eller migrene Anonymous poster hash: 7aa6c...08e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Symptomer på alvorlig mangel skal jeg ikke si. Men vanlige symptomer er hvertfall: Svekket immunsystem (mye forkjølelse, regelmessige hoster etc.) Utmattelse Smerter i ledd, skjelett og muskler Depresjonssymptomer Hodepine eller migrene Anonymous poster hash: 7aa6c...08e Han har faktisk migrene, men det har han vært plaget av siden barndommen. Ellers er han helt frisk og rask. Merkelig at det kan være så akutt uten at han har noen symptomer. Anonymous poster hash: 0425f...bc6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Har selv vitamin D mangel å jeg blir så svimmel at det svartner for meg. Jeg blir også veldig trøtt,slapp og deprimert. Anonymous poster hash: 11e04...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå