Gå til innhold

Noen som har beg med mme ved 5mnd alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med eksem på brystvortene..har prøvd skjold men det vil min lille ikke ha. Nå har jeg så vondt og er lei av alt (er himla allergisk og skulle egentlig ha gått på en sterkere dose allergimedisin..men kan ikke fordi jeg ammer+ jeg har lyst til å gå ned i veky..noe som ikke går naturlig her). Så jeg har veldig lyst til å slutte å amme. Hvordan gjør jeg dette? Hvilken mme skal jeg velge? Hvordan skal jeg gå fram?

Anonymous poster hash: c27d1...2b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har tips?

Anonymous poster hash: c27d1...2b4

Skrevet

Jeg fullammet i ca 4 mnd, etter det fikk babyen mme og morsmelk litt om hverandre frem til ca 7 mnd (+ tilvenning til fast føde). Da spiste han flere ganske store måltider med fast føde og fikk litt mme i tillegg frem til han var 1 år. 

Hvilken mme du skal velge kan jeg ikke si noe på. Vi brukte NAN. Da bør du gå for NAN 1 frem til barnet er 6 mnd og har kommet i gang med litt smaksprøver og fast føde. 

Jeg synes du bare skal forsøke og se om barnet liker erstatningen. Anbefaler deg (for brystenes skyld) å trappe ned på ammingen litt gradvis slik at du ikke blir sprengt og får brystbetennelse osv...  :) Det er vel i grunn ikke noe mer hokus pokus enn det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...