Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har så masse utflod nå at det går gjennom buksen :S Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det? Kan ikke gå til legen for jeg har en sexy fastlege som er på min alder,så vil ikke komme til han å si at musen min lukter vondt å at jeg har så mye utflod at det går gjennom klærene. Å hva er grunnen til at jeg plutselig begynner å få så mye utflod nå? Anonymous poster hash: 2c34b...6b1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Da bruker du bind hver dag eller så skjerper du deg og drar til legen. Anonymous poster hash: 40f5b...4f2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Legen er ikke lege for å se på flotte muser uten utflod..han er lege fordi han hjelper folk med ulike problemer.finn en annen lege da.få henvisn.t sykehuset til kvinnelig gynikolog.prøv kur mot sopp og melkesyre stikkpiller.ikke spis så mye sukker og slutt med bind truseinnlegg.sov naken.hvis det ikke hjelper er det en tabl som heter diflucan.mot sopp.men du bør seriøst dra til legen.ta tester for kjønnsykdommer. Anonymous poster hash: 14da5...0b6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Du slutter å bruke truser av annet stoff enn bomull og sover naken. Etter at du har vært hos legen vel og merke. Anonymous poster hash: 57962...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå