Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Noen som har oppdaget det på barna? Dette gjelder ny tann så jeg er veldig bekymret nå..... Anonymous poster hash: 626a4...5fb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Helt ufarlig, vanlig og permanent. Anonymous poster hash: 13a58...ff0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Helt ufarlig, vanlig og permanent. Anonymous poster hash: 13a58...ff0 At det er ufarlig er jo en ting, men veldig synd at det er permanent da. Har fått time hos tannlegen så da får vi se. Anonymous poster hash: 626a4...5fb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Da bør dere få sjekket 6-årsjekslene asap. Er det flekker på fortenner, er det ofte på disse også, og der blir det lett hull. Bestill time så får dere svar. Anonymous poster hash: 67017...b2e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Da bør dere få sjekket 6-årsjekslene asap. Er det flekker på fortenner, er det ofte på disse også, og der blir det lett hull. Bestill time så får dere svar. Anonymous poster hash: 67017...b2e Time er bestilt. Anonymous poster hash: 626a4...5fb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Både jeg og min datter har det. Jeg har ikke hatt noen problemer med det hele livet, så det går nok bra Anonymous poster hash: 93e6c...05e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Hvite flekker er mer eller mindre resistente mot hull. Det er brunlige flekker som kan være myke og ekstra utsatte for hull. Anonymous poster hash: 13a58...ff0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Hvite flekker er mer eller mindre resistente mot hull. Det er brunlige flekker som kan være myke og ekstra utsatte for hull. Anonymous poster hash: 13a58...ff0 Nei, det stemmer ikke. Hvite flekker er tegn på porøsitet i emaljen. Ingenting som tilsier at de er resistente mot hull, tvert imot. Men hvis du refererer til MIH, så stemmer det at de brune flekkene er en mere alvorlig defekt. Det betyr allikevel ikke at de hvite ikke er defekter i emaljen de også. Anonymous poster hash: 67017...b2e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Hvite flekker er mer eller mindre resistente mot hull. Det er brunlige flekker som kan være myke og ekstra utsatte for hull. Anonymous poster hash: 13a58...ff0 Nei, det stemmer ikke. Hvite flekker er tegn på porøsitet i emaljen. Ingenting som tilsier at de er resistente mot hull, tvert imot. Men hvis du refererer til MIH, så stemmer det at de brune flekkene er en mere alvorlig defekt. Det betyr allikevel ikke at de hvite ikke er defekter i emaljen de også. Anonymous poster hash: 67017...b2e De hvite flekkene er defekter, men de er ikke porøse og de er ikke utsatt for hull. Anonymous poster hash: 13a58...ff0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Dessverre ses dette ofte sammen med emaljefeil på 6-årsjekslene. Her har både jeg og ett av barna dette. Det er visstnok ikke arvelig. Anonymous poster hash: 8c7ed...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå