Gå til innhold

Noen driver å ringer meg med skjult nr både

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

på mobil og hjemmetelefon. Hvem kan det være? Noen som vil ta en tur når jeg ikke er hjemme, en gal eks osv?

Politiet ringer jo på skjult nr men aldri uten å si noe...

Endret av Sint naken biltyv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta telefonen da menneske. 

Anonymous poster hash: 09b23...e3d
Skrevet

Hun tar jo telefonen når hun indirekte forteller at ingen svarer i andre enden! Leseforståelse er en fin bil :)

Anonymous poster hash: 0c743...fc7

Skrevet (endret)

Gjør som meg når det ringer i fra skjult nummer: Svarer og fokuserer om det er bakgrunnsstøy - - - -> telefonselgere og later da som om jeg er min søster, hushjelpen, barnepiken o.l :D

Sist gang jeg hadde et skjult nummer, var fra et jallaland som skulle "hjelpe" meg med data! At jeg kunne så mange stygge ord på engelsk- trodde jeg jammen ikke :D

Endret av Gjest
Skrevet

Min svigermor ble oppringt av skjult nummer uendelig mange ganger til dagen. Når hun tok telefonen hørte hun kun skritt.

Naturlig nok ble hun redd. Helt til det viste seg at hun lå først på kontaktlista til min far (først i alfabetet ), og det var han som lommeringte henne.. (han hadde sånn lekker belteholder til mobilen, som tydeligvis ikke fungerte optimalt).

😊

Anonymous poster hash: abd2e...8ae

Skrevet

Gjør som meg når det ringer i fra skjult nummer: Svarer og fokuserer om det er bakgrunnsstøy - - - -> telefonselgere og later da som om jeg er min søster, hushjelpen, barnepiken o.l :D

Det er helt stille i bakgrunnen... Hører bare lett susing. Tar jeg den å sier hei legger de på, tar jeg den uten å si noe legger de på etterhvert. De har holdt på sin forrige uke.
Skrevet

Min svigermor ble oppringt av skjult nummer uendelig mange ganger til dagen. Når hun tok telefonen hørte hun kun skritt.

Naturlig nok ble hun redd. Helt til det viste seg at hun lå først på kontaktlista til min far (først i alfabetet ), og det var han som lommeringte henne.. (han hadde sånn lekker belteholder til mobilen, som tydeligvis ikke fungerte optimalt).

😊

Anonymous poster hash: abd2e...8ae

Jeg hører ikke noe i bakgrunnen. Det er ekkelt. Jeg er mye alene med barna og bor litt avsidesliggende...
Skrevet

Det er helt stille i bakgrunnen... Hører bare lett susing. Tar jeg den å sier hei legger de på, tar jeg den uten å si noe legger de på etterhvert. De har holdt på sin forrige uke.

Creapy! Noen fiender som du vet om da? Nok av gale mennensker som liker å psyke ned andre.

Skrevet

Creapy! Noen fiender som du vet om da? Nok av gale mennensker som liker å psyke ned andre.
Nja, er jo mange gamle kjente som ikke er fan men det er jo lenge siden(10 år siden jeg kutta det miljøet), derfor de ikke er fan. Men de vet jo også at jeg, når alt kommer til alt, har null skrupler så tror ikke de tørr å prøve seg. Og en galning fra finn som har drevet å trua meg. Hmm... Æsj
Skrevet

Ta kontakt med politiet!

Anonymous poster hash: 28a04...468

Skrevet

Hadde kontaktet politiet. Helt sikkert en galing herfra 

Anonymous poster hash: faeca...d6b
Skrevet

Hun tar jo telefonen når hun indirekte forteller at ingen svarer i andre enden! Leseforståelse er en fin bil :)

Anonymous poster hash: 0c743...fc7

Fin bil?

Anonymous poster hash: ba8b3...79d

Skrevet

Ingen her inne klarer å finne ut hvem jeg er

Skrevet

Tråden er moderert. Begrunnelse:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Skrevet

Så mye som du skriver er ikke det så vanskelig om man går inn for det

Anonymous poster hash: fdf35...f3e

Skrevet

Jeg vet både hvilken kommune du kommer fra og den er ikke så stor. I tillegg alt av info om rusmisbruk,barn, alder på både deg selv og barna dine...

Anonymous poster hash: b633b...157

Skrevet

Jeg vet både hvilken kommune du kommer fra og den er ikke så stor. I tillegg alt av info om rusmisbruk,barn, alder på både deg selv og barna dine...Anonymous poster hash: b633b...157

For ikke å snakke om at både mor og barn har ADHD, mannen er advokat og eksen er voldelig rusmisbruker så er vi nok flere som har en god anelse om hvem hun er.

Anonymous poster hash: ad6a6...99c

Skrevet (endret)

Å, tror du virkelig noe av det jeg skriver om bosted, alder på barn, jobben til mannen osv er sant? Godt noen er naive da, haha😂 Men som sagt, prøv i vei. Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Så mye som du skriver er ikke det så vanskelig om man går inn for detAnonymous poster hash: fdf35...f3e
Å, tror du virkelig noe av det jeg skriver om bosted, alder på barn, jobben til mannen osv er sant? Godt noen er naive da, haha Men som sagt, prøv i vei.

Haha, nettopp!

Der fikk vi deg til å innrømme det de fleste av oss har visst lenge! Du skriver bare tull og ingen tror på hverken advokatmann eller flott jobb.

Tusen takk for at du innrømmet det tilslutt.

Jeg ler meg ihjel. Så latterlig.

Skrevet

Så mye som du skriver er ikke det så vanskelig om man går inn for detAnonymous poster hash: fdf35...f3e
Å, tror du virkelig noe av det jeg skriver om bosted, alder på barn, jobben til mannen osv er sant? Godt noen er naive da, haha Men som sagt, prøv i vei.
Haha, nettopp!

Der fikk vi deg til å innrømme det de fleste av oss har visst lenge! Du skriver bare tull og ingen tror på hverken advokatmann eller flott jobb.

Jeg ler meg ihjel. Så latterlig.

Haha, dere kommer aldri til å finne ut hvem jeg er eller hva som er sant eller ikke. Men jeg er smigret over at så mange her inne bruker så mye tid på meg😘💕😁😂
Skrevet

Haha, nettopp!

Jeg ler meg ihjel. Så latterlig. Anonymous poster hash: ad6a6...99c

Haha, dere kommer aldri til å finne ut hvem jeg er eller hva som er sant eller ikke. Men jeg er smigret over at så mange her inne bruker så mye tid på meg

Vær så snill å slutt. Jeg ler krampe på meg.

Skrevet

Å, tror du virkelig noe av det jeg skriver om bosted, alder på barn, jobben til mannen osv er sant? Godt noen er naive da, haha😂 Men som sagt, prøv i vei.

Ah, for en herlig dobbelmoral!

Anonymous poster hash: bc478...af5

Skrevet

Ikke at innlegget ditt handler om dette, men jeg og minst 5-6 andre brukere her bet hvem du er og hvor du bor, så så anonym er du ikke.

Over til saken: om noen ringer med skjult nr og du blir redd, så må du tenke over om du har noen grunn til å bli redd da tlfselgere ikke lenger ringer med skjult nr... Om du har en grunn til å bli redd, så må du gjøre deg selv trygg og da vet du vel selv best hvordan du blir trygg. Om det er å ringe politi eller hva det skulle være.

Anonymous poster hash: 3ce0d...77e

Skrevet

Orker ikke lese alle svarene, men dere er klare over at folk ringer rundt i disse tider for å sjekke om folk er hjemme, for så å begå innbrudd?

Altså, de ringer jevnlig for å sjekke om folk er hjemme til visse tider, finner mønstre for når folk er hjemme/på jobb.

Anonymous poster hash: 0d1cb...7f6

Skrevet

Å, tror du virkelig noe av det jeg skriver om bosted, alder på barn, jobben til mannen osv er sant? Godt noen er naive da, haha😂 Men som sagt, prøv i vei.

Kanskje du skal slutte å henge så mye her inne å heller få deg ett liv. Så slipper du å sitte dikte opp alle mulige fantasier inni hodet ditt.

Anonymous poster hash: b5b04...07a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...