Gå til innhold

Skulle hatt mens den 27.mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok test i dag tidlig og den var negativ. Har kjent menssmerter og stikkinger i snart to uker, og har flere ganger hatt følelsen av at mensen starter hvert øyeblikk. Hvor lang tid med negativ test og uteblitt mens bør jeg vente før jeg oppsøker lege?

Anonymous poster hash: 93d8e...9e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du nesten bare ringe legekontoret om:-)

Anonymous poster hash: 0b18a...78c

Skrevet

Det må du nesten bare ringe legekontoret om:-)

Anonymous poster hash: 0b18a...78c

:P Ja, høres lurt ut det. Synes bare det er vanskelig å bry dem med en sånn filleting, kan jo være at mensen helt plutselig er blitt i ubalanse, og da føler jeg meg bare dum som har oppsøkt legen. Vil ikke ringe for tidlig, derfor lurte jeg på hvor lenge jeg bør vente :) Hi

Skrevet

Ville ventet 1-2 uker, at mensen er litt forsinket pga lettere hormonforstyrrelser opplever de fleste opptil flere ganger i livet og det gjør ikke legen noe som helst med før det har gått lenger tid enn noen dager.

Jeg er forresten helt regelmessig, har mensen hver 28. dag. Hver fjerde fredag på ettermiddag får jeg mensen, regelmessig som en klokke. Men plutselig en gang kom den ikke, jeg tok flere tester som var negative og jeg skjønte ingenting. Først 5-6 dager etter forventet mens fikk jeg en veldig svakt positiv test....

Jeg var gravid, og fikk ei lita jente, men ikke vet jeg hva som skjedde den måneden. Enten hadde jeg lite hormoner i kroppen så testen ikke gav utslag eller så må jeg ha hatt en sein eggløsning den måneden. Men det hender kroppen tuller litt med oss uten at det er noe galt altså.

Anonymous poster hash: 17fe0...7cb
Skrevet

Ville ventet 1-2 uker, at mensen er litt forsinket pga lettere hormonforstyrrelser opplever de fleste opptil flere ganger i livet og det gjør ikke legen noe som helst med før det har gått lenger tid enn noen dager.

Jeg er forresten helt regelmessig, har mensen hver 28. dag. Hver fjerde fredag på ettermiddag får jeg mensen, regelmessig som en klokke. Men plutselig en gang kom den ikke, jeg tok flere tester som var negative og jeg skjønte ingenting. Først 5-6 dager etter forventet mens fikk jeg en veldig svakt positiv test....

Jeg var gravid, og fikk ei lita jente, men ikke vet jeg hva som skjedde den måneden. Enten hadde jeg lite hormoner i kroppen så testen ikke gav utslag eller så må jeg ha hatt en sein eggløsning den måneden. Men det hender kroppen tuller litt med oss uten at det er noe galt altså.

Anonymous poster hash: 17fe0...7cb

Etter fødselen for 2 år siden har mensen kommet hver fjerde onsdag på ettermiddag/kveld. 

mulig det bare er en liten forstyrrelse. Hi

Skrevet

Fortsatt ingen mens. Følte den kom litt tidligere i dag, og det kom da masse blankt slim (unnskyld detaljer!) med trådlignende striper i da jeg tørket meg. trodde det var starten på mensen, og satte i truseinnlegg. Har siden det ikke kommet noenting i innlegget, men det kommer lyserødt på papiret når jeg tørker meg. Begynner å tvile på at mensen kommer, så nå er det bare å vente noen dager til og så ta en ny test!.. Hi

Skrevet

Fortsatt ingen mens. Følte den kom litt tidligere i dag, og det kom da masse blankt slim (unnskyld detaljer!) med trådlignende striper i da jeg tørket meg. trodde det var starten på mensen, og satte i truseinnlegg. Har siden det ikke kommet noenting i innlegget, men det kommer lyserødt på papiret når jeg tørker meg. Begynner å tvile på at mensen kommer, så nå er det bare å vente noen dager til og så ta en ny test!.. Hi

altså trådlignende røde striper i.. Hi

Skrevet

Men, kjære deg, har du ikke tatt flere tester da???

Hilsen teste-gal!! ;-)

Anonymous poster hash: 8118a...735
Skrevet

Men, kjære deg, har du ikke tatt flere tester da???

Hilsen teste-gal!! ;-)

Anonymous poster hash: 8118a...735

Nei, :P har en liggende, men vil ikke sløse den opp, :P gir det noen dager til. Hadde jeg prøvd å bli gravid,hadde jeg allerede tatt 5-6 tester, og til og med hatt det ene symptomet etter det andre. Men siden jeg ikke prøver å bli gravid, så er jeg heller på "symptom-let" etter tegn til mensen. :P Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...