Gå til innhold

Opplyst feil kjønn på oul, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått beskjed om både gutt og jente. I uke 17 og uke 20. Vet ikke om vi bestiller 3d enda, spørs om nysgjerrigheten tar overhånd. Flere?

Anonymous poster hash: 7586c...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den sikreste metoden å finne ut kjønn på babyen er å se mellom beina på den når den kommer ut. Frem til da er det kun synsing...

Anonymous poster hash: b7f8c...4c2

Skrevet

Den sikreste metoden å finne ut kjønn på babyen er å se mellom beina på den når den kommer ut. Frem til da er det kun synsing...

Det stemmer ikke. En kan f.eks se på babyen sitt dna. 

Anonymous poster hash: 3c577...381

Skrevet

Fikk beskjed om jente ved ordinær ultralyd. Jeg følte meg likevel ikke overbevist og kjøpte kun kjønnsnøytralt, og godt var det. Har en gutt på 15 mnd :)

Anonymous poster hash: 6e541...80f
Skrevet

Vi har fått beskjed om både gutt og jente. I uke 17 og uke 20. Vet ikke om vi bestiller 3d enda, spørs om nysgjerrigheten tar overhånd. Flere?Anonymous poster hash: 7586c...07a

3d ul vil avdekke :)

Anonymous poster hash: 1797b...523

Skrevet

Nåja, noen ganger er det helt tydelig til og med for de av oss som overhode ikke har erfaring med UL. Vi så helt tydelig at begge guttene var gutter uten at JM trengte å si noe. Det var som om å se en naken babygutt i profil i sort/hvit, ikke til å ta feil av. Også datteren vår var ganske lett å se. Jeg vet ikke om noen som har fått vite feil kjønn, bor i Bergen. Jeg tror de har veldig godt UL-utstyr her med skarpe og klare bilder.

Anonymous poster hash: 9e936...4e4

Skrevet

Barnefar har veldig liten penis...og fikk beskjed om at legen trodde det var jente sist uke, 14 uker på vei. Barnet lå med ryggen til.

Tror jeg ventet til ungen blir større før jeg kjøper klær..

Kan jo være en gutt med liten penis som sin pappa ;)

Anonymous poster hash: db40d...cdd

Skrevet

Barnefar har veldig liten penis...og fikk beskjed om at legen trodde det var jente sist uke, 14 uker på vei. Barnet lå med ryggen til.

Kan jo være en gutt med liten penis som sin pappa ;)Anonymous poster hash: db40d...cdd

Hahaha

Anonymous poster hash: 706c1...fb3

Skrevet

Kan jo være en gutt med liten penis som sin pappa ;)Anonymous poster hash: db40d...cdd

Hahaha

Anonymous poster hash: 706c1...fb3

Ønsker meg gutt jo...

Skrevet

Min venninne fikk beskjed om at det var jente på 4 ultralyder.

Ut kom en gutt.

Dette var Bergen!

Anonymous poster hash: 12f08...aa7

Skrevet

Vi har fått beskjed om både gutt og jente. I uke 17 og uke 20. Vet ikke om vi bestiller 3d enda, spørs om nysgjerrigheten tar overhånd. Flere?Anonymous poster hash: 7586c...07a

3d ul vil avdekke :)

Anonymous poster hash: 1797b...523

Ikke dersom fosteret har beina samlet. 

Anonymous poster hash: 7e0e9...c59

Skrevet

Vel hvis man ikke kan se kjønn en gang så må nesten alt annet de ser etter også være synsing.

Anonymous poster hash: a7521...072

Skrevet (endret)

Minsten min var jente både på ordinær ultralyd (hos jordmor) og ekstrakontroll (hos fødselslege) på sykehuset i uke 28. Han var definitivt ikke jente da han kom ut. :)

Endret av Slaskepott
Skrevet

Kan jo være en gutt med liten penis som sin pappa ;)

:legrine:

Anonymous poster hash: 16b10...cf6

Skrevet

Ææ, så "skummelt" å høre om alle som har fått høre feil kjønn😁 var legen/jordmødrene 100% sikker når de sa kjønnet til dere eller var det slik at det var mest sannsynlig eller sannsynlig osv?

Jeg hadde en lang OUL og ei dame var under opplæring i tillegg til hun som utførte ul og de begge så kjønnet og virket 100% sikre.. Det stemte med min første, og nå får vi motsatt - håper det stemmer da jeg ikke har kjøpt bare kjønnsnøytrale klær og allerede bestemt navn 😂😝

Anonymous poster hash: c2785...a2f

Skrevet

Vi har ikke opplevd å få gitt beskjed om feil kjønn, men når de viste jentene så så jeg veldig godt selv at deg var jenter for å si det slik. Minsten hadde noe jeg ikke hadde sett i d formatet før, det var en gutt😉

Ellers var vi med minsten på 3d ul rundt uke 30 så storesøstrene også fikk se. Så da veldig godt at det var en gutt.

Har et søskenbarn som fikk beskjed om at barn nr. 2 var ei jente til på ordinær ul, men på 3d ul var det en gutt. Noe som stemte😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...