Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vippestolen på badegulvet mens jeg dusjer (Hun har selvfølgelig fått mat og ny bleie)? Syns det er grusomt men må jo dusje. Tror hun gråter fordi hun er overtrøtt, men hun vil jo ikke sove :( Har prøvd å få henne til å sove siden kl 8....

Anonymous poster hash: c0021...19f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke dusje når hun sovner? Er sikkert ikke så lenge til om hun er trøtt. Om du må dusje nå for at du skal noe så går nok det greit. Men er ikke fan av å la babyen gråte mer enn nødvendig

Anonymous poster hash: 3dadb...67d
Skrevet

Jo men hun sovner jo ikke. Ganske sikker på at hun sovner i vogna men bor i blokk så kan ikke la henne sove ute uten tilsyn her. Ikke fan av gråting selv, men desperat :(( vi skal på helsestasjonen kl 13 så ja må dusje.

Skrevet

Klart du kan dusje!

Anonymous poster hash: 75f77...6a4

Skrevet

Om du kun vasker kroppen så tar jo det bare to minutter. Da min var baby så ventet jeg alltid til han sov eller far var hjemme.

Anonymous poster hash: a8e61...c60

Skrevet

Dusj i vei :)

Anonymous poster hash: c0245...cd7
Skrevet

Får du ikke henne til å sove i vogna innendørs da? For min baby fungerer det å rugge vogna over en dørterskel e.l. slik at det blir litt bevegelse i vogna.

Anonymous poster hash: ce623...b24

Skrevet

Hygiene for mor er helt nødvendig. I dette tilfellet er ikke far hjemme og barnet får ikke sove. Dusj med god samvittighet

Anonymous poster hash: 75f77...6a4

Skrevet

Dusj i vei, men man tar selvsagt ikke den lengste dusjen i en sånn situasjon. Syng litt, kanskje baby roer seg  da :) Sikkert trygt og både se og høre deg også.

Anonymous poster hash: 39f26...cf3
Skrevet

Takk for støtten dere! Tar selvfølgelig ingen lang dusj, men er så rask jeg kan. Her pågår fortsatt renselsen så må virkelig dusje. Syns likevel det er grusomt å høre henne hyle, selv i 2 minutter 😢 Vurderer å stå opp kl 5 i morgen så jeg får dusjet før pappaen drar på jobb...! Har prøvd å trille vogna inne, men det fungerer ikke dessverre. Biter tenna sammen og dusjer nu! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...