Gå til innhold

Et STORT problem..seminar med kollega og må dele rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden er gammel, så turen er nok over. Men altså.. jeg er ca 80 kg og har en gang falt tvers gjennom en slik seng! (Hun som skulle ligge under hadde heldigvis ikke lagt seg ennå!)

Anonymous poster hash: bc9ad...32c

Haha Unnskyld at jeg ler, men ser det bare for meg 😊

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂

Anonymous poster hash: 54813...5bc

Skrevet

Vi har ankommet hotellet som er ganske enkel standard på og med køyeseng på rommene. Kollegaen min er veldig stor og veier sikkert 100 kilo. Disse sengene er ganske spinkel. Det er sånne IKEA køyer i furu fra 90 tallet. Jeg har brukket foten og humper rundt på krykker og har litt vanskelig for å klatre i stigen for å sove i overkøyen. Så hun store kollegaen min sa at hun kunne sove oppe og jeg sa at det var helt supert hvis hun ville det for det er lettere For meg å sove nede. Men nå kom jeg plutselig til å tenke på at den overkøyen tåler jo sikkert veldig lite???! Og nå er jeg livredd for at hun skal falle gjennom sengen og lande på meg. Da kommer jo beinet mitt til å knuses. Kjenner at jeg gruer meg sånn til leggetid. Jeg vil ikke sove nede! Men hvordan ta dette opp med henne på en pen måte?

Anonymous poster hash: 4633b...c9d

Altså, jeg har veid langt over hundre i de køyene. Så du overlevde nok -dette er jo en gammel tråd.

Anonymous poster hash: 09dd6...566

Skrevet

Vi har ankommet hotellet som er ganske enkel standard på og med køyeseng på rommene. Kollegaen min er veldig stor og veier sikkert 100 kilo. Disse sengene er ganske spinkel. Det er sånne IKEA køyer i furu fra 90 tallet. Jeg har brukket foten og humper rundt på krykker og har litt vanskelig for å klatre i stigen for å sove i overkøyen. Så hun store kollegaen min sa at hun kunne sove oppe og jeg sa at det var helt supert hvis hun ville det for det er lettere For meg å sove nede. Men nå kom jeg plutselig til å tenke på at den overkøyen tåler jo sikkert veldig lite???! Og nå er jeg livredd for at hun skal falle gjennom sengen og lande på meg. Da kommer jo beinet mitt til å knuses. Kjenner at jeg gruer meg sånn til leggetid. Jeg vil ikke sove nede! Men hvordan ta dette opp med henne på en pen måte?

Altså, jeg har veid langt over hundre i de køyene. Så du overlevde nok -dette er jo en gammel tråd.

Kanskje hun døde! Hehe..

Skrevet

Kanskje hun døde! Hehe..

😂😂😂😂😱😱 huff nå måtte jeg le 🙈

Anonymous poster hash: f0613...5b8

Skrevet

Oi, jg veier 100 og skal virkelig passe meg ser jeg 😂

Anonymous poster hash: 79916...fd1

Det er virkelig ikke noe å flire av. Du er virkelig overvektig, med mindre du er 190 cm, noe nesten ingen kvinner gjør. Ta tak i problemet og ikke spøk bort din egen helse.

Altså 90 kg er 90 kg uansett høyde. Så om man er bekymret for om sengen skal ryke eller hva det nå er, så hjelper der ikke om nittikiloeren er 4 meter😶

Skrevet

Eg har vege over 117 kg og samstundes sove i overfører fleire gangar. Uten at senga ramla saman. Men glad eg ikkje tenkte på at personen under meg var redd for å få meg i hevdet. Då hadde eg nok ikkje fått sove.

Skrevet

100 kg er 100 kg enten hun er 165 eller 190 ;-)
Tipper det går veldig fint, men anbefaler deg å bytte jobb til et sted der man slipper å dele rom med folk. Av veldig mange andre grunner enn vekt. 

Anonymous poster hash: f0dce...964
Skrevet

Reagerer mest på at dere deler rom. Reiser endel med jobben, og bor alltid på hotell på enerom. Hadde aldri delt rom med noen.

Anonymous poster hash: 8fbd5...c1c

Skrevet

Denne tråden er gammel, så turen er nok over. Men altså.. jeg er ca 80 kg og har en gang falt tvers gjennom en slik seng! (Hun som skulle ligge under hadde heldigvis ikke lagt seg ennå!)

Haha Unnskyld at jeg ler, men ser det bare for meg 😊

Komisk - ja.

Dypt pinlig - også ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...