Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Leste at babyer hikker inne i magen er et sunnhetstegn. Jeg er 31 uker, aldri kjent hikking. Mye spark og bevegelser, men ikke sånn rytmisk hikking. Anonymous poster hash: 54333...ae7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 alle mine 3 har hikket masse i magen, om det er sunnhetstegn eller ei har jeg aldri hørt noe om. Sikkert like normalt at de ikke gjør det! Anonymous poster hash: 0b61b...199
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Det gjorde ikke jeg heller med nr fire. Han er en frisk og rask gutt på tre år nå. Så lenge du kjenner spark og bevegelser er nok alt bra Hør med jordmor eller lege hvis du er bekymret. Anonymous poster hash: 4a73e...275
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Mini som er i magen nå, startet å hikke akkurat rundt den tiden. Syns å huske at de andre tohikket mye tidligere. Nå hulker hun minst en gang om dagen. Anonymous poster hash: af4ee...176
Leirha Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Hvor lagt er du på vei da?Jeg kjente ikke hikking før jeg kom over 30 uker i dette svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Hadde ikke bekymret meg. Tidligere mente en at hikking var "pustetrening" for babyen. Nå er en ikke lengre sikker på hvorfor babyene hikker eller om det er et sunnhetstegn. Anonymous poster hash: e2007...5cd
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Hikking er ubehagelig, og det er nok tilfeldig at du ikke har kjent det (tipper baby hikker likevel)... Når min baby hikker, blir jeg helt i ubalanse, jeg blir nærmest svimmel. Hikkingen går ikke i takt med min egen puls! Det samme gjelder når jeg kjenner hjerteslagene hennes i magen (kan se dem også, når hun ligger og presser mot navlen(eller på høyre side av den, hvor hun ligger), jeg blir såå i ubalanse... Anonymous poster hash: 825cb...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå