Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Vel, dette er litt pinlig. Jeg synes noe er ikke helt som det pleier "der nede". Det er akkurat som om ikke alt er på plass. Kanskje jeg har livmorfremfall? Hvordan vet man det? Jeg har slapp bekkenmusklatur og har ikke vært flink nok til å trene det opp, men husker det av og til så det kommer seg jo. Jeg greier for eksempel ikke å bruke tampong, den detter bare halvveis ut. Det er nå ett år siden jeg fikk barn. Er det noen andre som har det slik? Er det bare slapp musklatur? Huff.. Anonymous poster hash: 86b6e...5f3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Jeg hadde det slik.fikk dekket vahinaplastikk på off sykehus.stram og fin: ) Anonymous poster hash: f1de3...5d3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Dra til kvinnelig gynikolog: ) de mannlige sier bare at alt er normalt og at man må knipe.noenganger går ikke det hvis muskelen er revet av Anonymous poster hash: f1de3...5d3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Jeg fikk en liten kollaps mellom endetarmen og skjeden, klarte ikke bruke tamponger første årene, jeg fikk de ikke langt nok inn. Jeg har ikke søkt noe hjelp, men bare fortsatt å forsøke og har funnet ut at jeg må vinkle tamponen litt annerledes enn jeg gjorde før. Har ingen smerter eller plager nå Anonymous poster hash: f8430...2e2
Daquiry Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 du kan ha fått fremfall av fremre skjedevegg, det er helt normalt. Du må knipe masse og få fastlegen/gynekologen din til å se på det etter 6 uker. De gjør ingenting med det før det er gått minst 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Kan få fremfall både forran og bak.fremfre er hvis det henger noe ut som ser ut som en ball og du får problemer m vannlatning ect.bakre vegg er rectocele..der tarmen buler seg ut inn i skjeden.dette hadde jeg.var flinke leger som opr meg og var eksperter på dette.jeg gikk slik ca ett år etter fødselen..og det kom av fødsel med sugekopp og vakum.lykke til.fra konsultasjon hos gyn til opr.tok det ca to mnd. Anonymous poster hash: f1de3...5d3
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Da har jeg vært hos fastlegen og fått GU, noe hun da kunne konstatere at jeg hadde blæra veldig langt ned og livmor laangt bak. (=livmorfremfall) Vi ble enige om at jeg skulle gå til fysioterapeut som skulle hjelpe meg å trene riktig og at jeg skulle trene mye de neste tre månedene.. (Huff, ser for meg at fysioterapeuten skal sjekke både her og der for å se om jeg trener «riktig») Hvis det fremdeles var helt likt etter 3 måneder skulle jeg opereres.. Dette var visst helt vanlig i følge fastlegen så hvis noen andre lurer. Mine symptomer: Jeg får ikke helt til å knipe alle områder av bekkenbunnsmusklaturen. Jeg får fysisk vondt i underlivet når jeg sykler. Jeg får ikke til å bruke tamponger, de detter bare ut. Legen sa også at det var veldig vanlig med inkontinens både foran og bak hvis man hadde dette. Det har jeg ikke, men jeg greier ikke å holde meg så lenge så må jeg så må jeg fort.. Mannen har ikke merket at noe var galt og jeg har ikke sett etter selv heller, men vet egentlig ikke hvordan det skal se ut så det er usikkert om jeg ville oppdaget det uansett.. Hi Anonymous poster hash: 86b6e...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå