Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Jeg blir faktisk skikkelig lei meg av det været som er og som har vært til nå! Vil ha sol og varme, som det skal være i disse tider. Sjekket langtidsvarselet i sta og det er ikke meldt mer enn toppen 12 grader, og selv når det er sol er det meldt 10m vind i sekundet.. Andre som blir litt mannevonde av at sommeren aldri kommer? Anonymous poster hash: 4adef...951
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 De sier det kommer sommer fra onsdag av, om vi skal tro på dem;) Men noe sommertemperaturer blir det nok ikke. Sommeren i fjor var nydelig, sukk! Blåser hos meg også, nesten så jeg blåser bort. Anonymous poster hash: c1c92...cd3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Hehe, tja, ser ikke på 12-13 grader som sommertemp, nei! Hadde på meg ullgenser og jakke på vei til barnehagen i dag, likevel litt kaldt! Blåser innmari mye her også Her var det også helt nyyydelig i fjor, året før også. Kan ikke huske at det har vært så dårlig som det er nå før.. Sukk.. Hi Anonymous poster hash: 4adef...951
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Jeg gikk tur med hunden min ista, og jeg trodde han skulle blåse bort Så mye som det blåser ute nå, det er helt for jævlig. Og blir jo så tung i hodet også, hver dag drittvær, huff! Anonymous poster hash: c1c92...cd3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Joda, men sommeren kom ikke før uti juli i fjor. Juni var rimelig midt på treet, med vind og byger da og. Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, vi er tross alt kun på sommerens dag 1. Anonymous poster hash: c1fdd...cd6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Lei jeg og. Her blåser det utrolig mye nesten hver eneste dag. Kan ikke huske at det pleier å blåse så mye så ofte Anonymous poster hash: 7264a...8af
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Sommeren startet i april i fjor, tok en liten pause i mai men var her for fullt juni juli aug (med unntak av et par uker i juni) tror desverre ikke vi får oppleve det samme i år, men får vel bare ta en dag av gangen... Fryktelig nedtur, ja. Særlig for de av oss som ikke skal til varmere strøk! Anonymous poster hash: c20be...0c0
Gjest Darwinia:-) Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Jeg blir faktisk skikkelig lei meg av det været som er og som har vært til nå! Vil ha sol og varme, som det skal være i disse tider. Sjekket langtidsvarselet i sta og det er ikke meldt mer enn toppen 12 grader, og selv når det er sol er det meldt 10m vind i sekundet.. Andre som blir litt mannevonde av at sommeren aldri kommer? Anonymous poster hash: 4adef...951 Du vet at sommeren per def. begynner I DAG? Så å klage på at den er elleve timer forsinket tyder kanskje på at du er litt utålmodig;-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Joda, men sommeren kom ikke før uti juli i fjor. Juni var rimelig midt på treet, med vind og byger da og. Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, vi er tross alt kun på sommerens dag 1. Anonymous poster hash: c1fdd...cd6 Sommeren kom hos meg i begynnelsen av mai ifjor, nesten hele mai. Husker det så godt, for det var altfor varmt og jeg slet mange netter med å sove Anonymous poster hash: c1c92...cd3
MissYou Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Her blåser det også mye, hver eneste dag, om ikke mye så blåser det. De siste årene har det kommet mye vind, det er helt utrolig, for det var ikke sånn før.. Sommeren trenger ikke å komme sånn skikkelig,men idet minste kan det være sol hver dag, trenger heller ikke å være varmt. Alt er så mye bedre når det er sol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå