Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #26 Skrevet 5. juni 2015 Lykke til! <3 Anonymous poster hash: b048d...fc2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #27 Skrevet 5. juni 2015 Det er absolutt ikke for å være slem at jeg sier det men trengte du virkelig google det for å måtte gå til legen? Syntes det hørtes ille ut med en plutselig, voksende kul på kroppen og nedsatt almenntilstand med kvalme.. Det er kjempeviktig å ta kroppen sin seriøst, spesielt når det er så klare symptomer. Godt at du dro! Jeg håper det løser seg raskt og at du får behandling! Det må være uvirkelig å få en sånn beskjed, det er jo sånn som "aldri skjer meg". Masse, masse god bedring og lykke til! Er mange positive svar her så krysser fingrene for deg Anonymous poster hash: c7d84...771 Jeg ventet liksom på halsbetennelsen som aldri kom. Og hørte på sekretæren som mente det ikke var akutt. Det var det visst likevel. Jeg får dessverre ikke svar på biopsi før over helgen. Det viser seg imidlertid at crp har økt til nesten 400 til tross for intravenøs antibiotika. Men de klør seg litt i hodet for de har ikke funnet ut hvor det evt er infeksjon. Mange andre prøver er også forhøyet, men ikke alarmerende.Feber er dessuten aldri vært høyere enn 38.2. Nervepirrende venting til mandag. Anonymous poster hash: 06de2...68e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2015 #28 Skrevet 5. juni 2015 Vil bare ønske deg god bedring. Nå er du under behandling og de gjør det de kan for deg, så prøv å ha tillit til det og senk skuldrene. Når du orker det, så fortell legens sekretær at hun skal være forsiktig med å uttale seg så bastant, for med det du hadde av symptomer så ga hun deg feil svar - det bør hun ta til seg og lære av. Nevn det også for legen. Håper du får svar så raskt som mulig. Uansett hva det er så er det bedre når man har noe konkret å forholde seg til enn å gå i uvisshet. Klem Anonymous poster hash: 50872...682
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #29 Skrevet 10. juni 2015 Hvordan går det nå? Anonymous poster hash: 33518...4ba
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #30 Skrevet 11. juni 2015 Ja, hvordan går det? Anonymous poster hash: d2bb1...48a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #31 Skrevet 11. juni 2015 Håper alt har gått bra ! Anonymous poster hash: 9d14e...38a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #32 Skrevet 11. juni 2015 Opp. Anonymous poster hash: 0306a...baa
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2015 #33 Skrevet 11. juni 2015 Håper det går bra med deg! xxx Anonymous poster hash: 32c34...48b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #34 Skrevet 17. juni 2015 Dytt Anonymous poster hash: 33518...4ba
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #36 Skrevet 18. juni 2015 Dytt Hvordan går det??? Anonymous poster hash: d2bb1...48a
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #39 Skrevet 19. juni 2015 Mange som tenker på deg her, Hi. Håper det går bra med deg! <3 Anonymous poster hash: 50872...682
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #40 Skrevet 19. juni 2015 Håper det går bra med deg HI! Sender klem Anonymous poster hash: 32c34...48b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #41 Skrevet 23. juni 2015 Oppdatering! Først og fremst, tusen takk for omtanken Det varmer. Jeg er nå en liten tur hjemme fra sykehuset, men skal inn igjen om noen dager igjen. Biopsien viste ikke kreftceller, heldigvis, men de vil ikke forsvinne. Det er mulig de må skjære dem ut og undersøke nærmere. Formen har vært varierende og jeg har vel egentlig ikke skjønt helt hvor alvorlig det var med meg en stund. De har enda ikke funnet ut hva som feiler meg, men de vet at det er noe, da diverse prøver er helt unormale. De har sendt flere titalls prøver til dyrking, men alt kommer ut negativt. Det eneste de vet er at infeksjonen gjorde at det var fare for organsvikt en stund. Skyhøye leverprøver, amylase prøver og andre prøver igjen var farlig lave. De mistenkte en stund betennelse i bukspyttkjertelen, men den så normal ut. Milten min er kjempestor og nyrene er også ikke helt god. Har fått 5 typer antibiotika og diverse annet. Crpen min er fremdeles litt svingene, men jeg fikk komme hjem nå når de var ned i 30. Går fremdeles på to typer antibiotika og skal som sagt inn på kontroll igjen om et par dager for nye tester. Legene klør seg fremdeles i hodet, men kreftmistanken er heldigvis svekket betraktelig og det dreier seg sannsynligvis om en alvorlig infeksjon, muligens sepsis. Men som sagt, de vet ingen ting hundre prosent enda. Skulle hatt besøk av Dr. House Jeg får trøste meg med at jeg kom meg til legen i tide og at de 10 kiloene ekstra som jeg har slitt med å bli kvitt de siste 5 årene er borte Anonymous poster hash: 06de2...68e
Helene Harepus Skrevet 23. juni 2015 #42 Skrevet 23. juni 2015 Huff.. Så fælt, men samtidig bra at du har fått behandling og at de ikke tror det er kreft.. Stor klem og ønske om god bedring!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #43 Skrevet 23. juni 2015 Håper de finner ut hva som feiler deg snart. Godt du er i behandling og følges opp så nøye i hvert fall! Du skriver at milten din er forstørret, har de også sjekket leveren din med ultralyd eller MR? Ønsker deg masse god bedring!!! Anonymous poster hash: 50872...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå