Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 Lurte på om noen har erfaring med mobilt bredbånd, pris og pakker hva lønner seg? Syntes det begynner å bli dyrt med linjeleie osv på adsl så lurte på alternativer, bruker det ikkr så mye så lurte på å kjøpe mobilt bredbånd med pakke. Men fungerer det bra? Å holder det med de pakkene og hvir pakke bør man ha? 1 voksen og 2 barn. Noen med tips og anbefalinger?? Anonymous poster hash: fc7fc...2ba
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Har hatt mobilt bredbånd. Det fungerer fint, men ble fort slutt på datatrafikken som var inkludert så da ble det supertregt resten av mnd. Husker ikke hva pakken het. Men om du f.eks er på YouTube, netflix og sånne ting går dataen fort.. Anonymous poster hash: e27cf...680
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Jeg hadde mobilt bredbånd, og det var ikke noe for meg. 1 voksen og 2 barn annenhver uke. Jeg måtte ta meg sammen for ikke å bruke opp all datatrafikken innen en uke. Hvor mye du må ha avhenger selvsagt av bruken. Er barna under skolealder og du aldri streamer film eller musikk kan du klare deg. Hvis ikke holder det ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Ikke velg mobilt. Det blir stadig brukt opp og må fylles på, og i lengden blir det svindyrt. Anonymous poster hash: 0a96c...7a7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Så det det lønner seg beholde telenor med andre ord, eller er det andre som er rimligere? Anonymous poster hash: fc7fc...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå