Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 For kanskje to uker siden snakket han om baby nr 2, om at han aldri ville gå fra meg og barnet vårt. Han ville ikke gjort det mot oss. Han sier han elsker meg. Allikevel kom han på fredag med så mange sårende ord. Alt jeg gjorde var plutselig galt, han leita etter en grunn til å klikke på meg å si at forholdet var slutt... Han sa han var grunnen til at sønnen vår kan alt han kan og jeg var grunnen til alt sønnen vår ikke kan enda. Jeg er jo den som er mest med sønnen vår. Hvor kom det fra 😔 nå føler jeg at forholdet har fått en skikkelig knekk, føler meg usikker på han og vårt forhold. Er skikkelig lei meg 😔 han sier nå at han mente det han sa, og at han irriterer seg mye og at han tenker ofte på å gjøre det slutt. Han sier han elsker meg, men jeg vet ikke.. Vi har vært sammen i 10 år. Jeg ønsker vi skal holde sammen for alles del... Men nå kan jeg vel se langt etter baby nr 2 ( som han var med på for bare 2 uker siden)? Jeg blir så forvirra. Har noen av dere sagt noe slik i irritasjon/sinne pg fortvilelse til deres kjære? Han irriterer seg visst over at han må plukke opp etter oss( han mener jeg roter), han mener han alltid må være den strenge med sønnen vår. Han mener jeg ikke tar grep om at barnet skal sove fint og spise fint. Jeg føler jeg prøver så godt jeg kan, men mener man ikke skal være aaaalt for streng med en 3 åring som ikke vil spise fint osv... Han har mye rett ang roting. Jeg bør klare å ha mer system. Men er det noe man bryter opp et forhold av? Man kommer seg gjennom slike ting i en familie 😖 Huff hva tenker dere... Anonymous poster hash: e8c8d...9c3
*Smiley* Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Nei man bryter ikke et forhold på grunn av disse tingene. Her ligger det noe mer bak.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Huff. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Tingene som ble sagt var nesten utilgivelige... Men jeg elsker han jo, så jeg har dulla med... Dørmatte ja.. 😔 Anonymous poster hash: e8c8d...9c3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Jeg synes det høres ut som om han har dårlig samvittighet ovenfor deg, og "dekker det over" ved å være stygg mot deg. Min far er på den måten, har han dårlig samvittighet, får den han har det ovenfor, skikkelig gjennomgå. Det er trusler, hatsord og gud vet hva annet... Han tåler ikke at han gjør noe feil eller sier noe feil, han tåler ikke å ha dårlig samvittighet. Da han var utro mot min mor for mange år siden, var jeg faktisk redd han skulle myrde henne (jeg var bare 8-9 år, så forsto ikke så mye). Han var illsint, alt som ikke gikk som det skulle, var hennes feil, alt med oss barn som han mente ikke sømmet seg, var hennes feil. Da han mistet jobben, gikk det utover hele familien. Han hatet oss alle sammen, og ville vi bare skulle reise vår vei, for han ville nemlig aldri se oss igjen. Da han nektet meg en danmarkstur med en klubb jeg var medlem av i barndommen, var jeg sikker på at han hatet meg i tre måneder etterpå (viste seg at de ikke hadde råd til å betale for tur og lommepenger). Anonymous poster hash: c129a...c66
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Jeg synes det høres ut som om han har dårlig samvittighet ovenfor deg, og "dekker det over" ved å være stygg mot deg. Min far er på den måten, har han dårlig samvittighet, får den han har det ovenfor, skikkelig gjennomgå. Det er trusler, hatsord og gud vet hva annet... Han tåler ikke at han gjør noe feil eller sier noe feil, han tåler ikke å ha dårlig samvittighet. Da han var utro mot min mor for mange år siden, var jeg faktisk redd han skulle myrde henne (jeg var bare 8-9 år, så forsto ikke så mye). Han var illsint, alt som ikke gikk som det skulle, var hennes feil, alt med oss barn som han mente ikke sømmet seg, var hennes feil. Da han mistet jobben, gikk det utover hele familien. Han hatet oss alle sammen, og ville vi bare skulle reise vår vei, for han ville nemlig aldri se oss igjen. Da han nektet meg en danmarkstur med en klubb jeg var medlem av i barndommen, var jeg sikker på at han hatet meg i tre måneder etterpå (viste seg at de ikke hadde råd til å betale for tur og lommepenger). Anonymous poster hash: c129a...c66 Men jeg vet ikke hva jeg har gjort han 😔 vet ikke Hva han Skal ha Dårlig samvittighet for...å Anonymous poster hash: e8c8d...9c3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Jeg synes det høres ut som om han har dårlig samvittighet ovenfor deg, og "dekker det over" ved å være stygg mot deg. Min far er på den måten, har han dårlig samvittighet, får den han har det ovenfor, skikkelig gjennomgå. Det er trusler, hatsord og gud vet hva annet... Han tåler ikke at han gjør noe feil eller sier noe feil, han tåler ikke å ha dårlig samvittighet. Da han var utro mot min mor for mange år siden, var jeg faktisk redd han skulle myrde henne (jeg var bare 8-9 år, så forsto ikke så mye). Han var illsint, alt som ikke gikk som det skulle, var hennes feil, alt med oss barn som han mente ikke sømmet seg, var hennes feil. Da han mistet jobben, gikk det utover hele familien. Han hatet oss alle sammen, og ville vi bare skulle reise vår vei, for han ville nemlig aldri se oss igjen. Da han nektet meg en danmarkstur med en klubb jeg var medlem av i barndommen, var jeg sikker på at han hatet meg i tre måneder etterpå (viste seg at de ikke hadde råd til å betale for tur og lommepenger). Anonymous poster hash: c129a...c66 Men jeg vet ikke hva jeg har gjort han 😔 vet ikke Hva han Skal ha Dårlig samvittighet for...å Anonymous poster hash: e8c8d...9c3 Jeg mener ikke å gjøre ting verre for deg nå, men jeg syns også det høres ut som at han kan ha dårlig samvittighet og derfor tar det ut på denne måten. Jeg har nemlig gjort det tidligere, heldigvis klarte jeg å se mønsteret mitt og fikk hjelp til å endre det. Hvorfor har han dårlig samvittighet? Det kan være mange grunner, uten at du vet det. Fra utroskap i den ene enden og til følelsen av at han ikke strekker til i den andre enden. Noen ganger er det faktisk slik at man er slemmest mot de man elsker mest. I en perfekt verden ville det ikke vært sånn. Men mennesker er sammensatte, merkelige vesener, som har merkelige tanke- og handlingsmønstre. Og dette med dårlig samvittighet - dårlig oppførsel er faktisk et av disse rare mønsterne... Anonymous poster hash: 2257c...984
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Sånn var mannen min da han hadde en elskerinne :-( Anonymous poster hash: 36019...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå