Gå til innhold

Glemt time hos helsesøster


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har glemt time hos hs to ganger! Første gangen ringte jeg dagen etter og beklaget. Fikk ny time. Denne gangen var jeg sikker på at vi ikke skulle dit før på 2-årskontrollen også ser jeg på helsekortet og da skulle vi vært der for 2 uker siden! Uff, jeg er helt fra meg nå, men sist time var det vaksine og ikke noe mer, og jeg trodde virkelig ikke det var ny sjekk før 2-årskontrollen.

Lurer på hva de tenker om meg nå....

 

Anonymous poster hash: d15e3...efc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har nok opplevd flere som har glemt timer, så de tenker nok ikke over det



Anonymous poster hash: 4e1df...955
Skrevet

Gjort det samme selv. To timer, en vaksine. To barn. Skikkelig sløvt og flaut. Det er midt i flyttingen så det gikk forbi meg. Jeg tror det går helt fint, bare å legge seg flat og beklage. Å være mer obs neste gang :) du får ny time til vaksine.

 

Anonymous poster hash: e79fc...dba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...