Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Har glemt time hos hs to ganger! Første gangen ringte jeg dagen etter og beklaget. Fikk ny time. Denne gangen var jeg sikker på at vi ikke skulle dit før på 2-årskontrollen også ser jeg på helsekortet og da skulle vi vært der for 2 uker siden! Uff, jeg er helt fra meg nå, men sist time var det vaksine og ikke noe mer, og jeg trodde virkelig ikke det var ny sjekk før 2-årskontrollen. Lurer på hva de tenker om meg nå.... Anonymous poster hash: d15e3...efc
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 de har nok opplevd flere som har glemt timer, så de tenker nok ikke over det Anonymous poster hash: 4e1df...955
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Gjort det samme selv. To timer, en vaksine. To barn. Skikkelig sløvt og flaut. Det er midt i flyttingen så det gikk forbi meg. Jeg tror det går helt fint, bare å legge seg flat og beklage. Å være mer obs neste gang du får ny time til vaksine. Anonymous poster hash: e79fc...dba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå