Gå til innhold

brekker dere dere mye om morgenen? ikke gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brekker meg så fælt hvis jeg får tannkrem bak i munnen eller hvis jeg ser noe ekkelt. I dag tidlig lå det en avklippet negl i vasken og jeg brakk meg voldsomt 8 ganger! Trodde jeg skulle kaste opp et øyeblikk..

Merkelige greier, det er ikke sånn bortsett fra om morgenen..

Flere som har det sånn? Hva kan det skyldes?

Anonymous poster hash: 38de5...bcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det også. Aner ikke hvorfor men har alltid gjort det.

Skrevet

Jeg er også sånn i perioder. Har etterhvert skjønt at det er mest når jeg er forkjøla eller tett i bihulene. Det hjelper å få noe i magen, en liten bananbit eller en slurk biola. Jeg kan heller ikke drikke noe veldig fort når det er sånn, da blir det verre. Jeg har vært sånn siden jeg var jentunge, og har egentlig aldri hørt om noen andre som er sånn, og har vel heller aldri tenkt på å spørre legen om det. 

Skrevet

Sykt! Etter jeg var gravid TÅLER jeg ikke tannkrem bak i munnen før jeg brekker meg! Og om jeg ser noe ekkelt brekker jeg meg også😂 jeg trodde det var senvirkninger av morgenkvalmen eller at jeg feiler noe😂😂 godt å høre jeg ikke er alene😁😁😁😁

Anonymous poster hash: 7ef5c...f11

Skrevet

Jeg har alltid slitt med brekninger om morgenen. Det må derfor alltid gå litt tid fra jeg står opp til jeg kan spise frokost og pusse tenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...