Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Jeg sliter med ryggen hvis jeg går med vanlig bæremeis, har prøvd forskjellige men samme greia etter en halvtime hver gang. Så kom jeg over reklame for minimeis, ser ut som det kanskje kunne vært noe. Noen som har? Fornøyd? Anonymous poster hash: 5a663...c5d
Gjest Turid87 Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Minimeis er helt krise. Jeg bruker mye bæretøy og har aldri blitt sliten i ryggen. Fikk Minimeis og klarte å bruke den i 10 minutter før jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte mer. Skikkelig vondt i ryggen. Barnet mitt er kun 10 kg og jeg bærer henne på alle andre måter enn med Minimeis. Du kan få kjøpe min! (Som ny )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå