Gå til innhold

Minimeis. Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med ryggen hvis jeg går med vanlig bæremeis, har prøvd forskjellige men samme greia etter en halvtime hver gang.

Så kom jeg over reklame for minimeis, ser ut som det kanskje kunne vært noe.

Noen som har? Fornøyd?

 

Anonymous poster hash: 5a663...c5d

Videoannonse
Annonse
Gjest Turid87
Skrevet

Minimeis er helt krise. Jeg bruker mye bæretøy og har aldri blitt sliten i ryggen. Fikk Minimeis og klarte å bruke den i 10 minutter før jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte mer. Skikkelig vondt i ryggen. Barnet mitt er kun 10 kg og jeg bærer henne på alle andre måter enn med Minimeis. Du kan få kjøpe min! (Som ny :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...