Gå til innhold

Noen som trenger en venn/vil utvide vennekretsen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å flytte til hovedstaden i begynnelsen av 2016, men kjenner ikke mye folk der. Lurer derfor på om noen ønsker å bli litt kjent gjennom forumet allerede nå.

 

Det spiller ingen rolle hva du tror på, hvilken sivilstatus du har, sosial status eller antall barn. Jeg er åpen for eldre og yngre bekjentskaper. Selv er jeg 24 år og har et barn som begynner på skole i 2016. Kommer til å leie, er alenemor med ikke så veldig god lønn. Positiv, open-minded, glad i små turer, store turer eller bare kaffebesøk hjemme. Omsorgsfull og omtenksom. Liker også å ta meg en tur ut av og til, danse og ha det gøy. Tar ikke meg selv så høytidelig, ler mye av meg selv. Elsker dype samtaler om alt mellom himmel og jord. Snakker ganske bra engelsk og norsk, samt ett til språk, og holder på å lære meg ett til språk.

 

Vil du Være min venn? Vi kan prates mer via meldinger eller sosiale medier om du vil bli kjent, så møtes når vi flytter til Oslo. Jeg håper virkelig at noen der ute vil bli kjent, for jeg kjenner jeg er litt bekymret for akkurat dette...

 

Poster dette først anonymt, hvis det er interesse eller hvis du som svarer på tråden vil Være anonym kan jeg kommentere med brukernavn. Hvis du ikke er anonym sender jeg deg melding ☺

 

Anonymous poster hash: 9e5df...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ut som ei flott dame! Lykke til med flyttingen og alt som følger med.

 

Selv bor jeg ikke i hovedstaden, så da blir det ikke så lett å møtes;-)! Dytter litt på denne i stedet:-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endel år eldre enn deg. Har to barn, en på snart 4 og en på snart 14.

Flyttet til Oslo forrige sommer.

Jeg vil gjerne bli kjent med deg 😊

 

Anonymous poster hash: 884a4...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tyra!

 

Jeg prøver så godt jeg kan å få meg noen venner, det ultimate ville jo vært å finne andre ensomme foreldre i hovedstaden så vi kan være en ressurs for hverandre☺

 

Anonymous poster hash: 9e5df...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endel år eldre enn deg. Har to barn, en på snart 4 og en på snart 14.

Flyttet til Oslo forrige sommer.

Jeg vil gjerne bli kjent med deg 😊

 

Anonymous poster hash: 884a4...17b

Så flott! Vil du sende meg en melding, så kan vi prates litt der?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil gjerne bli kjent ☺

Flyttet selv til Oslo som alenemor for mange år siden uten å kjenne noen. Bor nå 15 min utenfor Oslo og har samboer og ett barn som fyller 10 år i år.

Fyller selv 30 i sommer ☺

Bare å sende privat mld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hei, jeg med bør ca 12 min utenfor Oslo, har en datter på snart 18 og en liten gutt på 7 måneder. Jeg er mye eldre enn deg men har lite venner her da jeg har bodd mange år i utlandet og ikke opprettholdt kontakten med folket her hjemme. Hvis du ønsker kan du sende meg en melding ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev akkurat en tråd om at jeg følte meg litt ensom om dagen :)

 

Selv er jeg 28, vært alene med en jente i mange år - hun er straks ni år .. Men venter nummer to nå til høsten da, ikke alene denne gangen! Men vet så altfor godt hvordan det er å stå på egne bein og klare alt på egenhånd :)

Bor like utenfor Oslo, 10 minutter med bussen :)

 

 

Anonymous poster hash: f2684...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei,

 

Jeg bor på Løren. Har ingen venner/bekjente med små barn. Selv har jeg en datter på 5 måneder. Skal vi ta en trilletur sammen?

Jeg er endel år eldre enn deg. Har to barn, en på snart 4 og en på snart 14.
Flyttet til Oslo forrige sommer.
Jeg vil gjerne bli kjent med deg

Anonymous poster hash: 884a4...17b [/acronyJeg b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg bor på Løren. Har ingen venner/bekjente med små barn. Selv har jeg en datter på 5 måneder. Skal vi ta en trilletur sammen?

Jeg er endel år eldre enn deg. Har to barn, en på snart 4 og en på snart 14.
Flyttet til Oslo forrige sommer.
Jeg vil gjerne bli kjent med deg

Anonymous poster hash: 884a4...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg bor på Løren. Har ingen venner/bekjente med små barn. Selv har jeg en datter på 5 måneder. Skal vi ta en trilletur sammen?

Bare å sende meg melding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev akkurat en tråd om at jeg følte meg litt ensom om dagen :)

 

Selv er jeg 28, vært alene med en jente i mange år - hun er straks ni år .. Men venter nummer to nå til høsten da, ikke alene denne gangen! Men vet så altfor godt hvordan det er å stå på egne bein og klare alt på egenhånd :)

Bor like utenfor Oslo, 10 minutter med bussen :)

 

 

Anonymous poster hash: f2684...ee5

Hei,

 

Jeg bor på Løren. Har ingen venner/bekjente med små barn. Selv har jeg en datter på 5 måneder. Skal vi ta en trilletur sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev akkurat en tråd om at jeg følte meg litt ensom om dagen :)

 

Selv er jeg 28, vært alene med en jente i mange år - hun er straks ni år .. Men venter nummer to nå til høsten da, ikke alene denne gangen! Men vet så altfor godt hvordan det er å stå på egne bein og klare alt på egenhånd :)

Bor like utenfor Oslo, 10 minutter med bussen :)

 

 

Anonymous poster hash: f2684...ee5

Hei,

 

Jeg bor på Løren. Har ingen venner/bekjente med små barn. Selv har jeg en datter på 5 måneder. Skal vi ta en trilletur sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...