Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Hva bør jeg ha med på flyet bortsett fra mat? Hva var ett "must" for dere når dere fløy med baby? Flyturen tar ca 4t. Anonymous poster hash: 449da...aed
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 hvorfor ikke ta hensyn til babyen og bli hjemme? Anonymous poster hash: 06cd6...ec7
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 hvorfor ikke ta hensyn til babyen og bli hjemme? Anonymous poster hash: 06cd6...ec7 Ingen under 10 år bør fly, eller? Anonymous poster hash: fd29a...abd
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Smokk, hvis babyen bruker det Teppe Rangle Kosebamse/klut Anonymous poster hash: fd29a...abd
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Smokk med festesnor var det aller viktigste. I tillegg har vi hatt med små leker som ikke bråkte. Den ene gangen hadde vi vel også med ipaden med noen "babyspill" (hadde den først og fremst med pga storebror, men begge brukte den). Jeg har også hatt med mange flere bleier enn jeg tror vi egentlig trenger (lærte det av noen andre som måtte begynne å spørre andre med barn på flyet om bleier fordi barnet fikk diare på vei hjem) og i tillegg skift til både deg og babyen (ikke gøy å måtte bruke bukse med bæsj resten av turen hvis det skulle bli bleielekkasje). Anonymous poster hash: 2d804...470
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Hvis dere har begynt med smoothie så anbefaler jeg dette på vei opp og ned. Dette fungerte for oss og gutten fikk ikke vondt i ørene. Anonymous poster hash: bccd3...97b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 hvorfor ikke ta hensyn til babyen og bli hjemme? Anonymous poster hash: 06cd6...ec7 Nå høres du ut som min gamle mor på 67 år som lurte på om babyen ikke kunne være hos svigermor en uke. Hvorfor bli hjemme egentlig? Hi Anonymous poster hash: 449da...aed
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #8 Skrevet 31. mai 2015 Tusen takk for tips så langt ❤️ Anonymous poster hash: 449da...aed
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #9 Skrevet 31. mai 2015 Nok skift og bleier. Smoothies er supert. Skal du gi grøt/mme så ha m kokt vann på termos selv (går supert gjennom Ikkerthetskontroll både her i Norge og utenlands), har hørt at tevannet på fly ikke akkurat er nykokt. Sjekk ut å leie flybaby på barnombord. Eller ta m baby-bilsete og kjøp eget flysetet til babyen. Ta uansettt med den lille babydyna, god å støtte med når du har babyen på fanget (og sove på dersom du ikke skal gjøre som jeg skrev over). Bæresele til flyplassen kan anbefales. Nå har Gardermoen fått utlånstriller som står innenfor sikkerthetskontrollen. Ha våtservietter og spritservietter/håndsprit lett tilgjengelig. Skift bleie rett før avgang, å skifte på fly er pyton!! Gi smokk/drikke ved avgang/landing. Jeg hadde med utvannet babysaft på flaske, da var jeg sikker på hun tok det:-) Ellers får du m alt av barnemat gjennom sikkerhetskontrollen. Og lurt å ta m litt ekstra tilfelle forsinkelser. Anonymous poster hash: eb2d3...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå