Gå til innhold

Hva skal dere i sommerferien? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 7e388...010

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avslapping på hytta, båtturer på havet m/overnatting i telt på diverse holmer. Krysser fingrene for godt vær. Dersom været skulle bli grusomt, blir nok båt-og teltturene erstattet med turer i badeland, evt noen dager på camping i Sverige, dersom været er bra der.

Anonymous poster hash: fbaa7...a40

Skrevet

Iår blir det ingen fancy ferietur ettersom jeg er gravid :-) USA turen får vi prøve oss på neste sommer :-) vi skal ta med oss ungene på tivoli i sverige og danmark også skal vi være på campingplassen som ungene forguder resten av sommeren! Krysser fingrene for godt vær!

Anonymous poster hash: 64e75...8ed
Skrevet

2 dager til Stavanger å gå i Kongeparken,to dager til Lillehammer å gå i Lilleputthammerparken og se vennebyenshowet.

Å en uke der vi skal til oslo og Sverige.

Anonymous poster hash: f2443...258

Skrevet

På hytten, til Sverige og Danmark . Og en tur til Mallorca 😊

Anonymous poster hash: 9a254...faa

Skrevet

Prioriterer oppussing så blir bare småturer.

The Reef i to dager, en langhelg i Dyreparken, noen dager på hytta.

Ellers blir det heimen på oss voksne, og beteforeldre-tur med unga.

Anonymous poster hash: c7022...140

Skrevet

Danmark, legoland - løvepark- zoo. Kr.sand dyreparken på vei hjem 👍

Anonymous poster hash: 500d0...821

Skrevet

2 uker på Grand Canaria, ellers blir det besøk på hytter. Har flere i familien.

Skrevet

Norge og telt i Hagen osv

Italia med leie av hus

Et bryllup i Madrid

Husmorferie for meg og babyen hos mine foreldre i Tyrkia

Skrevet

Vi skal flytte tilbake til Norge fra utlandet etter mange år ute. Male og pusse opp hus. Venne ungene til å være i Norge. Håndtere savn av venner og livet de er vant til, håpe at de er på plass til skole og barnehagestart.

Ungene vil ikke til Norge, så jeg gruer meg til det som kan bli er vanskelig sommer.

Anonymous poster hash: 3e4fc...0d0

Skrevet

Datteren min og jeg skal ha en uke ferie i juni hvor vi skal til dyreparken i Kristiansand og til Langedrag. I juli skal vi ha to uker på hytta med bading, gåturer og bare slappe av og kose oss sammen. I begynnelsen av september skal vi to uker til Tenerife, og i Oktober skal vi 3 uker til USA og besøke venner. 

Anonymous poster hash: 5a66b...2cb
Skrevet

Vi skal gifte oss, få med oss 4 juli arrangementet i lillestrøm og dra til Daftø camping med familien og et vennepar.

Skrevet

Var en uke i Disneyland Paris for ett par uker siden, skal til Legoland en uke, Marbella en uke og Dyreparken ett par dager med overnatting i Abra Havn. Fantastik sommerferie. Favorittsteder😃 jepp jeg er barnslig.

Anonymous poster hash: b17cb...830

Skrevet

En telttur en plass,og til Tyrkia :)

Anonymous poster hash: b2184...9c6

Skrevet

Vi drar til romania og Svartehavet! Gleder seg☺

Anonymous poster hash: 717a1...a66

Skrevet

En uke Spania, en uke på fjellet, en uke ved sjøen og en uke hjemme med en 2 dagers i en nærliggende park. Ingen dyr ferie i år. Pga mye ulønnet permisjon på oss begge i fjor, men vi får kommet oss mye rundt ved å låne bekjentes hytte og betaler en symbolsk sum

Anonymous poster hash: bf1c1...e56

Skrevet

til finnmark til bestefar/oldefar, så blir det sikkert hytta og småturer ellers :)

Skrevet

I tillegg til hutteturer og en fast sverigetur, reiser kjæresten og jeg til Nice på en siste kjærestetur før vårt første barn kommer i januar 😊

Skrevet

Setter oss i bilen med telt og klær og stormkjøkken og drar dit veien fører oss.

Anonymous poster hash: 03cf0...e5d

Skrevet

Få baby. Trille på tur og kanskje ta en tur på familiehytten. 

Anonymous poster hash: fa142...664

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...