Gå til innhold

En liten konspirasjonsteori..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, pga grunn av en glipp med ei regning jeg trodde jeg hadde betalt fikk jeg plutselig mitt første inkassovarsel fra et inkasso firma. Betalte den og tenkte ikke noe mer på det. Men etter noen dager begynte det å renne inn tilbud om forbrukslån på mailen min. Jeg har aldri hatt det i mitt liv så stusset litt på dette, før det plutselig gikk opp ett lys for meg ang inkassofirmaet.

Er verden virkelig så kynisk at de prøver å prakke forbrukslån på de som sliter med inkassokrav?

Syk, syk verden 😱

Anonymous poster hash: 1b133...b83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan avkrefte eller bekrefte dette?

Anonymous poster hash: 1b133...b83

Skrevet

Jeg har i det siste fått både flere mail og fysiske brev i postkassen med tilbud om forbrukslån, og jeg har ikke hatt noen inkasso på meg.

Tror kanskje det er tilfeldig, og at disse bankene eller hva jeg skal kalle dem bare er særlig agressive akkuratt nå, fordi det er rett i ferietid, og eventuelt skattesmell tid, slik at de ser sitt snitt å tjene noen lette kroner på korttenkte mennesker somser dette som en lett løsning

Anonymous poster hash: eb258...e19
Skrevet

jeg opplevde det samme da jeg var i økonominert krise og fikk inkasso og purringer.

Da jeg hadde det veldig bra økonomisk fikk jeg telefoner fra diverse banker som ville ha meg til å bytte bank, samtidig som banken jeg hadde ringte for å tilby meg bedre vilkår, diverse gullkort osv.

Anonymous poster hash: 45e96...f44

Skrevet

Jeg har plutselig fått masse tilbud om mastercards, kredittkort og "gunstige" lån etter jeg fikk arv.

Anonymous poster hash: 4654f...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...