Gå til innhold

Meg med hunden og valpen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer faenskapen snart hjem fra helgetur med dama... På bordet ligger brev fra min advokat ang forslag til foreldreavtale samt varsel om stevning . Spent på reaksjon ja...

Anonymous poster hash: bbecd...c59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kommer faenskapen snart hjem fra helgetur med dama... På bordet ligger brev fra min advokat ang forslag til foreldreavtale samt varsel om stevning . Spent på reaksjon ja...

Skulle være Mannen og valpen!!!!!!hi

Gjest Pusikatt
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg så mye av dette, men bor dere fortsatt sammen, selv om han har ny dame? Hvorfor det?

Det er jo selvpining...

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg så mye av dette, men bor dere fortsatt sammen, selv om han har ny dame? Hvorfor det?

Det er jo selvpining...

Hadde selvsagt flyttet hvis jeg kunne . Dette handler om barnefordeling ....hi

Skrevet

Den mannen er konge på idiottoppen!!

Anonymous poster hash: 95499...973

Skrevet

Jeg har ikke gjort annet enn å skumme gjennom innleggene dine, men hvorfor bor dere sammen? Hvorfor flytter du ikke? selvsagt kan du flytte, og hvis du overhodet ikke kan, så kan han! Skjønner ikke at du finner deg i dette.

Anonymous poster hash: 74ce0...a71

Skrevet

Jeg har ikke gjort annet enn å skumme gjennom innleggene dine, men hvorfor bor dere sammen? Hvorfor flytter du ikke? selvsagt kan du flytte, og hvis du overhodet ikke kan, så kan han! Skjønner ikke at du finner deg i dette.

Hun kan ikke flytte fordi de eier bolig sammen.

Anonymous poster hash: 973b5...5c3

Skrevet

Selvsagt kan hun flytte, men hva med barna? Hun kan ikke bare ta dem med seg på flyttelasset helt uten videre. Far krever minst 50/50, vil helst ha hovedomsorg. Og x'ns nye kjæreste + hennes barn skal flytte inn i HI's hjem (hun eier halvparten) ila sommeren. Mannen er gal, og HI må ikke finne på å flytte før alle eventuelle avtaler er skriftliggjort.

Anonymous poster hash: a91cb...ff5

Skrevet

Han kom hjem, kastet fra seg tingene sine og kastet ett blikk på spisebordet hvor konvolutten lå. River av papiret og tar brevet med seg og stormer ut med bikkja .hi

Skrevet

Jeg håper han skjønner at dette ikke styrker hans sak.

Skrevet

Han kom hjem, kastet fra seg tingene sine og kastet ett blikk på spisebordet hvor konvolutten lå. River av papiret og tar brevet med seg og stormer ut med bikkja .hi

Han går i hvertfall tur med hunden... Huff , for en situasjon!!!
Skrevet

Ja er i alle fall fint han gjør det😊hi

Skrevet

Ja er i alle fall fint han gjør det😊hi

Han ble dritsur og nekter å godta avtalen jeg og advokat har skrevet opp... Usj.... Hi

Skrevet

Ja, da blir det vel rettssak da?

Han vil ikke snakke saklig på familivernkontoret og stormer ut derfra.

Han vil ikke ta saken til retten og prøver manipulere deg på allverdens måter (som å nekte å ha barna mens du skal på sykehus) for at du skal la være å ta saken til retten.

Han vil ikke kjøpe deg ut av huset, men han vil at du skal flytte ut snarest mulig så hans nye kjæreste og hennes to barn kan flytte inn.

Han vil at du skal ta barnet som har ekstra utfordringer også kan ha det friske barnet.

Har jeg fått med alt da? Han vil bare at du skal danse etter hans pipe, la han få viljen sin og stille trekke deg ut av livet hans så han kan bytte deg ut med en ny mamma til barna...

Mannen er jo helt ute å kjøre. Ta saken til retten du, han kommer aldri til å vinne...

Anonymous poster hash: 29693...82b
Skrevet

Like greit med rettsak...

Skrevet

Skulle nesten tro han har fått hjernesvulst eller noe, han høres så urasjonell ut.

Skrevet

Han sier han ikke vil gå med på noen avtale jeg ikke ville gått med på selv..hi så ja , nå blir det sak! Hi

Skrevet (endret)

Det er jo for så vidt greit nok, ingen vil vel gi fra seg tid med barna. Men han lager en utrolig dårlig sak for seg selv med å involvere ny dame med barn og være helt ute når det gjelder kommunikasjon. Like greit at det blir rettsak nå, i og med at kommunikasjonen er så dårlig..

Endret av pifi med tre nurk
Skrevet

Ja, da blir det vel rettssak da?

Han vil ikke snakke saklig på familivernkontoret og stormer ut derfra.

Han vil ikke ta saken til retten og prøver manipulere deg på allverdens måter (som å nekte å ha barna mens du skal på sykehus) for at du skal la være å ta saken til retten.

Han vil ikke kjøpe deg ut av huset, men han vil at du skal flytte ut snarest mulig så hans nye kjæreste og hennes to barn kan flytte inn.

Han vil at du skal ta barnet som har ekstra utfordringer også kan ha det friske barnet.

Har jeg fått med alt da? Han vil bare at du skal danse etter hans pipe, la han få viljen sin og stille trekke deg ut av livet hans så han kan bytte deg ut med en ny mamma til barna...

Mannen er jo helt ute å kjøre. Ta saken til retten du, han kommer aldri til å vinne...

Anonymous poster hash: 29693...82b

Du glemte at han stormet ut av FVK for å melde henne til BV...

Og han vil ha henne ut av huset samtidig som han nekter henne å ta med barna, hun har jo blitt nektet å flytte 20 minutter unna  i en annen skolekrets med barna. 

For ikke å si at du glemmer VALPEN oppi det hele! Som han har brukt for å holde familien sammen, eller noe sånt :/

Anonymous poster hash: 35d7a...06b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...