Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Syden spm. Finnes det barne/familiehotell som det er lov å røyke på? Type på balkongen? Jeg er ganske sikker på at det ikke gjør det, men andre mener det finnes. Og jeg håper selvfølgelig at jeg har rett. Men noen vi skal reise med MÅ ha røykehotell og da holdt det tydeligvis ikke med å gå på utsiden av hotellet for å røyke. Anonymous poster hash: 95fcf...666
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 tror de fleste gir faen hvis det er regler mot røyking der. Folk må jo få røyke opp det de kjøpte på "tæksfreen" på vei ned;-) Men jeg vet desverre ikke svaret på spørsmålet ditt. Skulle gjerne visst det så vi kan bo på et røykfritt hotell:-) Anonymous poster hash: 9c6c8...7c2
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Sist var det lov å røyke på balkongen og enkelte plasser ved bassenget. Ble ikke spesielt brydd av at folk satt 3m fra meg å røykte. Tror det hadde vært verre om de sto rett utenfor hovedinngangen. Men inne på hotellet var det totalforbud, greit syns jeg. Anonymous poster hash: 4a741...db7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå