Gå til innhold

Huff - dårlig samvittighet :-P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tilbragt de siste ukene med å skrive 2xeksamen. Holder på med MA og jeg elsker det!

Nurket sover nå, jeg skriver og vi var faktisk en tur på lekeplassen i formiddag. I går var han på shoppingtur+café med besteforeldrene sine og Pappa'n.

Så var jeg en snartur på Facebook og ser såååå mange av vennene mine som har med barna sine på Hunderfossen, Tusenfryd, MiniØya og gudene vet hva. Her sitter jeg og egotripper til tusen! Tanken på å ta med Nurket på noe slikt har ikke streifet meg en gang.

*føler meg som verdens verste mor*

Flere som er i samme situasjon som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt?

 

Her var jeg ferdig med siste eksamen den uken her, og sliten nå. Dro på Danmarks ferie med barna midt i eksamensperioden. Så denne helgen har barna bare lekt med venner her vi bor. Vi har ikke vært ute og gjort noe. Vi har spilt litt kort og spill på kvelden. Men ellers har jeg fått slappe av og barna lekt med venner.

 

Høres jo ut som barnet ditt har hatt en fin helg og. Man må ikke i fornøyelsesparker for å ha det gøy.



Anonymous poster hash: 071a3...956
Skrevet

Et så lite barn har jo ingen glede av noen av disse stedene uansett, så den dårlige samvittigheten kan du bare legge fra deg :P

En tur på lekeplassen eller ut å plukke gråstein og kongler er mer morro enn hundrevis av mennesker og mas

Skrevet

 

Hvor gammel er barnet ditt?

 

Her var jeg ferdig med siste eksamen den uken her, og sliten nå. Dro på Danmarks ferie med barna midt i eksamensperioden. Så denne helgen har barna bare lekt med venner her vi bor. Vi har ikke vært ute og gjort noe. Vi har spilt litt kort og spill på kvelden. Men ellers har jeg fått slappe av og barna lekt med venner.

 

Høres jo ut som barnet ditt har hatt en fin helg og. Man må ikke i fornøyelsesparker for å ha det gøy.

 

Anonymous poster hash: 071a3...956

Blir to år i juli :)

Jeg er ferdig i løpet av neste uke.

Danmarksferie høres veldig hyggelig ut.

Skrevet

Et så lite barn har jo ingen glede av noen av disse stedene uansett, så den dårlige samvittigheten kan du bare legge fra deg :P

 

En tur på lekeplassen eller ut å plukke gråstein og kongler er mer morro enn hundrevis av mennesker og mas

Godt poeng. Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...