MammantilNurket Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har tilbragt de siste ukene med å skrive 2xeksamen. Holder på med MA og jeg elsker det! Nurket sover nå, jeg skriver og vi var faktisk en tur på lekeplassen i formiddag. I går var han på shoppingtur+café med besteforeldrene sine og Pappa'n. Så var jeg en snartur på Facebook og ser såååå mange av vennene mine som har med barna sine på Hunderfossen, Tusenfryd, MiniØya og gudene vet hva. Her sitter jeg og egotripper til tusen! Tanken på å ta med Nurket på noe slikt har ikke streifet meg en gang. *føler meg som verdens verste mor* Flere som er i samme situasjon som meg?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Hvor gammel er barnet ditt? Her var jeg ferdig med siste eksamen den uken her, og sliten nå. Dro på Danmarks ferie med barna midt i eksamensperioden. Så denne helgen har barna bare lekt med venner her vi bor. Vi har ikke vært ute og gjort noe. Vi har spilt litt kort og spill på kvelden. Men ellers har jeg fått slappe av og barna lekt med venner. Høres jo ut som barnet ditt har hatt en fin helg og. Man må ikke i fornøyelsesparker for å ha det gøy. Anonymous poster hash: 071a3...956
Bustetroll Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Et så lite barn har jo ingen glede av noen av disse stedene uansett, så den dårlige samvittigheten kan du bare legge fra deg En tur på lekeplassen eller ut å plukke gråstein og kongler er mer morro enn hundrevis av mennesker og mas
MammantilNurket Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2015 Hvor gammel er barnet ditt? Her var jeg ferdig med siste eksamen den uken her, og sliten nå. Dro på Danmarks ferie med barna midt i eksamensperioden. Så denne helgen har barna bare lekt med venner her vi bor. Vi har ikke vært ute og gjort noe. Vi har spilt litt kort og spill på kvelden. Men ellers har jeg fått slappe av og barna lekt med venner. Høres jo ut som barnet ditt har hatt en fin helg og. Man må ikke i fornøyelsesparker for å ha det gøy. Anonymous poster hash: 071a3...956 Blir to år i juli Jeg er ferdig i løpet av neste uke. Danmarksferie høres veldig hyggelig ut.
MammantilNurket Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2015 Et så lite barn har jo ingen glede av noen av disse stedene uansett, så den dårlige samvittigheten kan du bare legge fra deg En tur på lekeplassen eller ut å plukke gråstein og kongler er mer morro enn hundrevis av mennesker og mas Godt poeng. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå