Oktavia Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Ja hva kan jeg ha på verandaen som jeg kan steke mat på...det må smake som grillmat, og ikke kjedelige steikepanna, men grill på verandaen er ikke lov! Finnes det noen gode alternativer? Bilder?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Hørt om elektrisk grill? Google Weber grill.. Anonymous poster hash: 0f433...909
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Vi bor i blokk i borettslag. Her er det lov med elektrisk grill. Kjøpte den fra Weber i fjor og den er knallbra! Det blir selvfølgelig ikke det samme som på en skikkelig kullgrill, men men. Anonymous poster hash: 59ae9...d63
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Enten elektrisk grill eller gassgrill hvis det er lov. Vi fikk bruke gassgrill da vi bodde i bygård tidligere. Anonymous poster hash: 8b672...7d1
Rosepus™ Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Meteor steketakke! Så kan den brukes til å lage lefser, sveler og flatbrød ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå