Gå til innhold

Smaker som grill mat men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva kan jeg ha på verandaen som jeg kan steke mat på...det må smake som grillmat, og ikke kjedelige steikepanna, men grill på verandaen er ikke lov!

 

Finnes det noen gode alternativer? 

Bilder? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt om elektrisk grill?

Google Weber grill..

 

Anonymous poster hash: 0f433...909

Skrevet

Vi bor i blokk i borettslag. Her er det lov med elektrisk grill. Kjøpte den fra Weber i fjor og den er knallbra! Det blir selvfølgelig ikke det samme som på en skikkelig kullgrill, men men.

 

Anonymous poster hash: 59ae9...d63

Skrevet

Enten elektrisk grill eller gassgrill hvis det er lov. Vi fikk bruke gassgrill da vi bodde i bygård tidligere. 



Anonymous poster hash: 8b672...7d1
Skrevet

Meteor steketakke! Så kan den brukes til å lage lefser, sveler og flatbrød ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...