Gå til innhold

Hva er best egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småspise og være småsulten hele tiden?

Spise mer til et måltid og bli kjempesulten mellom måltidene?

Er på kalorikur, startfasen. Kan ikke spise mer kcal, handler om hvordan jeg skal fordele de..

Anonymous poster hash: 66500...154

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha sørget for å bli skikkelig mett, og heller ta en tekopp uten sukker eller melk når jeg venter på neste måltid.

Anonymous poster hash: bec86...ec3

Skrevet

Er på kalorikur, startfasen. Kan ikke spise mer kcal, handler om hvordan jeg skal fordele de..

Småspise! Det er bedre å være småsulten enn kjempesulten! over tid venner magen seg til å ha mindre der av gangen. Da vil du automatisk spise mindre. Lykke til!

Anonymous poster hash: 94a89...b2a

Skrevet

Spiser du de riktige tingene når du først spiser da? Slik at du holder deg mett lengre mener jeg. Det jo et eller annet med langsomme karbohydrater og ikke bl.a.

Anonymous poster hash: 95fb2...142
Skrevet

Spise lite og ofte, men ikke småspise hele tiden.  Det blir fort en uvane om kroppen vennes til å få mat hele tiden.  Det er heller ikke farlig å være sulten så lenge man vet at man får nok mat.  Jeg tror også at kroppen har godt av å få litt ro og ikke fordøye mat hele tiden.  

Jeg ville ha fordelt måltidene sånn at jeg spiste tildelt mengde mat hver tredje time, og mellom måltidene ville jeg bare ha drukket vann, ev. te uten sukker og gjerne uten koffein også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...