Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Gravid uke 8. Når jeg kjenner med fingrene, kommer jeg bare ca halvveis så langt inn som jeg vanligvis gjør, for det ligger en stor kul i veien som stenger for hele skjeden. På størrelse med en golfball, minst. Den er glatt og ta på og rund, dvs jeg kommer på en måte opp langs kantene på den med fingrene. Har jeg fått livmorprolaps? Noen som har opplevd liknenede?? Anonymous poster hash: 53a20...500
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Kan det være bæsj? Anonymous poster hash: 93579...96b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Kan det være bæsj? Anonymous poster hash: 93579...96b Prøver du å være morsom, eller tenker du at tarmen kan være full og at det er dette jeg kjenner? For det stemmer iallfall ikke. Den ligger mest forover og hadde det vært tarmen hadde det vært mer i bakkant og ikke helt glatt. Dessuten hadde jeg kjent det bak om jeg presser på. Jeg kan ikke presse på denne kulen for det er vondt. Det er definitivt ikke bæsj. Anonymous poster hash: d9098...659
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Er det ikke inngangen til livmoren du kjenner? Jeg var på GU undersøkelse, trodde jeg hadde en kul der inne men det var altså inngangen til livmoren. Anonymous poster hash: dbf2d...6e8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Er det ikke inngangen til livmoren du kjenner? Jeg var på GU undersøkelse, trodde jeg hadde en kul der inne men det var altså inngangen til livmoren. Anonymous poster hash: dbf2d...6e8 Jeg håper det, men den tar virkelig stor plass. Som sagt, jeg kommer bare halvveis så langt inn med fingeren nå som jeg gjorde før. Jeg skal til gynekolog på tirsdag og får vel noen svar da, men tenkte jeg skulle spørre.. Anonymous poster hash: d9098...659
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Jeg var ikke gravid da jeg var hos GU. Kan jo hende den blir litt større eller utvider seg når man er gravid. Lykke til uansett! Anonymous poster hash: dbf2d...6e8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 Jeg var ikke gravid da jeg var hos GU. Kan jo hende den blir litt større eller utvider seg når man er gravid. Lykke til uansett! Anonymous poster hash: dbf2d...6e8 Takk for det Anonymous poster hash: d9098...659
Hønemorpåhaugen Skrevet 31. mai 2015 #8 Skrevet 31. mai 2015 Livmortappen kjennes ut som en nesetipp.ellers er det bakre skjedevegg som er svak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå