Gå til innhold

"kul" innerst i vagina...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid uke 8. Når jeg kjenner med fingrene, kommer jeg bare ca halvveis så langt inn som jeg vanligvis gjør, for det ligger en stor kul i veien som stenger for hele skjeden. På størrelse med en golfball, minst. Den er glatt og ta på og rund, dvs jeg kommer på en måte opp langs kantene på den med fingrene. Har jeg fått livmorprolaps? Noen som har opplevd liknenede??



Anonymous poster hash: 53a20...500
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være bæsj?

 

Anonymous poster hash: 93579...96b

Skrevet

Kan det være bæsj?

 

Anonymous poster hash: 93579...96b

Prøver du å være morsom, eller tenker du at tarmen kan være full og at det er dette jeg kjenner? For det stemmer iallfall ikke. Den ligger mest forover og hadde det vært tarmen hadde det vært mer i bakkant og ikke helt glatt. Dessuten hadde jeg kjent det bak om jeg presser på. Jeg kan ikke presse på denne kulen for det er vondt. Det er definitivt ikke bæsj.

 

Anonymous poster hash: d9098...659

Skrevet

Er det ikke inngangen til livmoren du kjenner?

Jeg var på GU undersøkelse, trodde jeg hadde en kul der

inne men det var altså inngangen til livmoren.

 

Anonymous poster hash: dbf2d...6e8

Skrevet

Er det ikke inngangen til livmoren du kjenner?

Jeg var på GU undersøkelse, trodde jeg hadde en kul der

inne men det var altså inngangen til livmoren.

 

Anonymous poster hash: dbf2d...6e8

Jeg håper det, men den tar virkelig stor plass. Som sagt, jeg kommer bare halvveis så langt inn med fingeren nå som jeg gjorde før. Jeg skal til gynekolog på tirsdag og får vel noen svar da, men tenkte jeg skulle spørre..

 

Anonymous poster hash: d9098...659

Skrevet

Jeg var ikke gravid da jeg var hos GU. Kan jo hende den blir

litt større eller utvider seg når man er gravid.

Lykke til uansett!

 

Anonymous poster hash: dbf2d...6e8

Skrevet

Jeg var ikke gravid da jeg var hos GU. Kan jo hende den blir

litt større eller utvider seg når man er gravid.

Lykke til uansett!

 

Anonymous poster hash: dbf2d...6e8

Takk for det :)

 

Anonymous poster hash: d9098...659

Skrevet

Livmortappen kjennes ut som en nesetipp.ellers er det bakre skjedevegg som er svak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...