Gå til innhold

Jeg trenger ferietips. Har du et supert tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som barn var jeg aldri på ferie noe som gjør at jeg har veldig lyst til å reise på ferie med min familie. For noen år siden hadde vi ikke økonomi til å reise, men nå kan vi ta oss råd til å reise litt. I fjor hadde vi spart en stund og reiste hele familien til Kreta, men vi var der 1 uke og selve reisen kostet oss over kr.40.000,-. Det var en fantastisk ferie som barna har snakket mye om, men dette har vi ikke råd til i år. Jeg håper derfor at det er noen her inne som har reist en del og kan komme med gode tips. Vi ønsker sol og varme, og har reist lite så vi vet ikke helt hva vi skal se etter. Det bør ikke være så dyrt, men ettersom barna skal være med ønsker vi ok standard. Er det mulig og finne billige sydenturer noen steder? Vi har 3 barn, og den eldste er 14 år. Har sett litt på feriehus i Danmark, men det er vanskelig å finne noe og vi vet ikke helt hva vi skal se etter. Vi bor nord i landet, så jeg har også tenkt litt på en ferie sør i landet eller sør i Sverige, men det ser ut som det er veldig dyrt, og sør i Sverige er jeg helt ukjent så det er veldig vanskelig å se etter noe.

Jeg blir kjempe glad for tips enten her eller på PM. Jeg ønsker å gi mine barn en fin ferie opplevelse i år også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...