Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har aldri hatt noen arr, kun et lte etter vannkåpe på tiningen min, men nå har jeg begynt å få flere sånne små arr på den andre tiningen og et stort arr på den ene kjeven... hvorfor får jeg arr nå?? jeg har ikke pilt! Jeg har hatt kviser hele livet, typ 5 år, er 18 nå!. Er det noen som har erfaring med dette ? ble det bedre med tiden, brukte dere noen kremer osv som hjalp? Anonymous poster hash: 9c92b...2a8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 pliss noen svar meg!!! Anonymous poster hash: 9c92b...2a8
Pobie Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Det varierer hvordan hver enkelt danner arr. Noen får veldig synlige arr, andre ikke. Kommer også an på type skade. Bio-oil hjelper veldig på arr for meg.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Det varierer hvordan hver enkelt danner arr. Noen får veldig synlige arr, andre ikke. Kommer også an på type skade. Bio-oil hjelper veldig på arr for meg. Hvor mye har arrene blitt bedre med den? ser ut som bra produkt da! jeg har selv bestilt skinception dermafface FX7:) Anonymous poster hash: 9c92b...2a8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Hvordan arr da? Farge? Mulig begynnende Melasma.. Fordypning? Dårlig heling av huden, genetikk.. Anonymous poster hash: 6c084...f3c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 Hvordan arr da? Farge? Mulig begynnende Melasma.. Fordypning? Dårlig heling av huden, genetikk.. Anonymous poster hash: 6c084...f3c Det er ingen farge. Det er bare akuratt som en prikk og så er det innover. Det er ikke store fordypninger, men likevel sylige. Jeg har ikke sett dem før nå, siden jeg først nå har begynt å gå uten sminke. Jeg vet at moren min også hadde mye kviser som ung, og hun sa ut hun fikk litt arr men det er ikke noe jeg kan se nå. Hadde liksom håpet på at det var et håp om at dette kunne bli veldig mye bedre, nesten borte. Anonymous poster hash: 9c92b...2a8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2015 #8 Skrevet 31. mai 2015 Hvordan arr da? Farge? Mulig begynnende Melasma.. Fordypning? Dårlig heling av huden, genetikk.. Anonymous poster hash: 6c084...f3c Det er ingen farge. Det er bare akuratt som en prikk og så er det innover. Det er ikke store fordypninger, men likevel sylige. Jeg har ikke sett dem før nå, siden jeg først nå har begynt å gå uten sminke. Jeg vet at moren min også hadde mye kviser som ung, og hun sa ut hun fikk litt arr men det er ikke noe jeg kan se nå. Hadde liksom håpet på at det var et håp om at dette kunne bli veldig mye bedre, nesten borte. Anonymous poster hash: 9c92b...2a8 Jeg vet ikke ossen type det er. Det er ihvertfall ikke hyperrotiske arr.. Anonymous poster hash: 9c92b...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå