Gå til innhold

Redningsvest og gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en utflukt med barna i dag hvor vi må ha redningsvest.

Er gravid og 65-68kg, den nåla bikker veldig.

Men vesten min er 50-60kg. Det går vel?

Anonymous poster hash: c300d...81d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal du vel egentlig ha 70+

Anonymous poster hash: 15478...1f8

Skrevet

Ring brannstasjonen og hør om de har noen til utlån!

Anonymous poster hash: 0356b...a5a

Skrevet

Det går helt fint, ikke noen krise. 

Anonymous poster hash: e12df...2c7
Skrevet

Jeg har testet jr sin som er 30-40 eller noe sånt. Da var jeg over 70 kg, og fløt helt fint. 

Så lenge du ikke skal alene på storhavet er det ikke noe problem, forutsatt at du klarer lukke den da. 

Skrevet

Jeg hadde vurdert litt utifra hva jeg skulle. Skulle vi på en stor båt med mange andre i rolig farevann hadde jeg tatt min. Skulle ejg alene ut i båt med ungene hadde jeg prøvd å låne meg en annen vest. Du flyter nok med din vest, men er litt med å føle seg trygg også.

Meg og ungene syns det er så gøy å bade i bøljene på hytta. Ligge i ringer og bli kasta rundt i bølgene, da har vi alltid vester på oss. Vestene vi har er ikke noe gode å bruke til dette så vi bruker de vi har vokst ifra og jeg bruker ungenes. Da disse sitter tettere, deiligere når vi bader. Jeg flyter bra med ungenes vest som er 40kg og jeg veier 60 kg. Men vestene er nok beregnet å bære kroppsvekts vår og vått tøy. Når jeg bruker ungenes vester så har jeg bare badetøy på meg, ahdde jeg ramlet ut sv en båt med vanlig tøy hadde det blitt mange kilo ekstra. Så det er litt å tenke på.

Anonymous poster hash: 6986d...5ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...