Gå til innhold

supergode men sinnsykt bråkete naboer.....😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen nær oss har 2 gutter som er så sinnsykt høylytte...de går ut og leker i 8.30 tiden og det gjør i og for seg ingenting men de hyler, bæser og roper non stop....🙉 den yngste på 3 år setter veldig ofte i øredøvende hyl. Står nå på badet på andre siden av huset og hører de som om de var vegg i vegg. I går våknet vi i 9 tiden av hyl og to radiostyrte biler som gikk i ett. Både hylene og bilene... har forsøkt å si ifra at noen synes det er litt godt å sove litt i helgene, men de bare spøker det bort. Kan hende jeg er dum som irriterer meg men har så lyst til å ha litt fred og sove litt lengre enn til 8.30 i helgene... 😳 er jeg bare dum som blir frustrert?

Anonymous poster hash: 28309...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krev ro, be dem holde kjeft og hjelper det ikke så meld dem. Det er ikke gode naboer, det er dumme og egoistiske naboer.

Skrevet

Naboen din er sikkert hun her inne som skulle sende ut ungene tidlig forrige helg 😊 men, til saken, helt greit at unger er ute, men har man barn som bråker og er høylytte så tidlig så får man holde dem inne/ gi konsekvens. Ellers vokser de jo bare opp til å bli voksne som ikke har lært å ta hensyn. Helgero er viktig for folk som er i jobb hele uka....

Anonymous poster hash: 41cb6...896

Skrevet

Jeg tenker som så..... aner ikke hvor dere bor men her er det sol og pent vær i dag. Hele vintern så sitter vi inne i kulde, slaps og møkkavær. La nå ungene være ute når det går mot lysere tider, sommer og ikke minst SOL :D

Tåler du ikke naboer som er oppe etter sola, så får du vurdere et hus i skogen. Ikke vondt ment.

Har har nabounger kommer på døren fra 09.00 om morgenen i snart 20 år og ut for tampoline, gatehockey, sandkasse, sykling m.m Noen unger er dessverre mer høylytte enn andre og har irritert meg grønn mang en gang, men har bare sagt at hos meg så tålererer jeg ikke hyling. Men hjemme hos andre folk kan jeg ikke bestemme.!

Nei, slutt å sutre og kom deg opp eller kjøp propper til ørene.

Skrevet

Bor i borettslag med mange barn. Og synes det er flott de er ute. Gjerne vent til kl.9. Men etter kl.9 er det greit. Heller ute å leke seg enn å sitte inne med tv og ipad....

Man blir selvsagt litt lei trampoline og slikt, men jeg tenker at snart er det min gutt som er ute og leker seg, så da klarer jeg å overse det.

Anonymous poster hash: 55c4a...49f

Skrevet

Gjør ingenting at de er ute. Her er det også sol, men når de hyler som gal nesten konstant så går det over en grense. Vi jobber fulltid begge to og synes det er godt å koble ut i helgene. Allefall en av dagene.

Var ute nå og spurte om de kunne prøve å ikke hyle så veldig...da løp de inn. Sa det på en veldig vennlig måte. Nå er det allefall litt ro 😅

Synes det er kjempe koselig med barn som er ute. Har jo barn selv men den hylinga, skrikinga og brølinga kunne jeg glatt vært foruten 😝

Anonymous poster hash: 28309...efb

Skrevet

Trodde det var almenn folkeskikk at det er rolig frem til kl ni i helger og man ringe ikke på hos venner før kl ti med mindre man har avtalt at før er ok.

Jeg har aldri opplevd noe annet.

Hadde meldt i fra til borettslaget.

Anonymous poster hash: 6a9af...383

Skrevet

Jeg tenker som så..... aner ikke hvor dere bor men her er det sol og pent vær i dag. Hele vintern så sitter vi inne i kulde, slaps og møkkavær. La nå ungene være ute når det går mot lysere tider, sommer og ikke minst SOL :D

Tåler du ikke naboer som er oppe etter sola, så får du vurdere et hus i skogen. Ikke vondt ment.

Har har nabounger kommer på døren fra 09.00 om morgenen i snart 20 år og ut for tampoline, gatehockey, sandkasse, sykling m.m Noen unger er dessverre mer høylytte enn andre og har irritert meg grønn mang en gang, men har bare sagt at hos meg så tålererer jeg ikke hyling. Men hjemme hos andre folk kan jeg ikke bestemme.!

Nei, slutt å sutre og kom deg opp eller kjøp propper til ørene.

Det bor faktisk folk uten barn i borettslag.

Det er så egoistisk å si til folk som krever normal folkeskikk at de får flytte ut i skogen. Kan ikke din familie ta hensyn er det strengt tatt dere som bør bo i skogen.

Er ikke snakk om at de skal være stille hele dagen men gi naboer morgenro.

Anonymous poster hash: 6a9af...383

Skrevet

Bor i borettslag, og her er det kl. 10.00 barna blir sendt ut. Før det, så er det stille og rolig. Det er jo flere uten barn som bor her og.

Men nå begynner mine og bli store, minste gikk ut 11.30 i dag, og da hadde kompisen akkurat våknet. Største skal til en venninne, hun våknet nå.

Anonymous poster hash: 125fb...c0d
Skrevet

I vårt byggefelt (ca 20 hus) har det vært en uskreven regel at ungene ikke slipper ut før kl.10 ;)

Har funket fint i 16 år

Anonymous poster hash: 22d07...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...