Gå til innhold

Hvilken lillashampo anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil helst ha en som er rik på proteiner og er helt kald i fargen.

 

Anonymous poster hash: bb4ec...82e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fudge sin er knallbra, men ha den i maks 5 min! Går fort og den er sterk. Bruk hansker hvis du ikke ønsker lillaskjær på hendene😉

Skrevet

Fudge sin er knallbra, men ha den i maks 5 min! Går fort og den er sterk. Bruk hansker hvis du ikke ønsker lillaskjær på hendene😉

Takk for tips, får man kjøpt den på nett noe sted?

 

hi

 

Anonymous poster hash: bb4ec...82e

Skrevet

De har det på lookfantastic.com i alle fall. Tror jeg skal prøve og bestille.

 

Anonymous poster hash: ef850...78f

Skrevet

Loreal sin er den beste.da slipper du rosa skjæret som noen ganger kan komme

Skrevet

Hva er lillashampo?

 

Anonymous poster hash: a29ee...639

Skrevet

Takk for forslag om Loreal sin også! Selges den på nett? :)

 

hi

 

Anonymous poster hash: bb4ec...82e

Skrevet

Hva er lillashampo?

 

Anonymous poster hash: a29ee...639

Shampo som brukes på lyst, farget hår for å fjerne gulskjæret som ofte kommer :)

 

hi

 

Anonymous poster hash: bb4ec...82e

Skrevet

Har fugde lillashampo eller kun balsam? Fant bare balsam på nettet.

 

Anonymous poster hash: ef850...78f

Skrevet

 

 

Jeg liker Loreal sin

Er det denne?

https://www.blush.no/loral-professionnel-silver-shampoo/784974#!tab:reviews

 

Finnes det balsam i samme serie?

 

hi

 

Anonymous poster hash: bb4ec...82e

Jepp den er det👍ingen balsam som hører med.

Du virker til å ha litt peiling, hvilken kur vil du anbefale? Blir tullete av å Google, det er så mye forskjellig men har forstått jeg må ha en proteinrik kur.

 

hi

 

Anonymous poster hash: bb4ec...82e

Skrevet

Loreal sin er lite pleiende, så om du har herpa hår (?) ville jeg brukt en protein shampo i tillegg :)

Skrevet

Joico sin lillashampo gjør håret mitt mykt.

Skrevet

Joico sin lillashampo gjør håret mitt mykt.

Gjør den fargen kald også?

 

hi

 

Anonymous poster hash: bb4ec...82e

Skrevet

Ja, demper gulskjær og gir en kald farge. Bruker å la den sitte i noen minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...