Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Gutten er 6 år og skal begynne i 1.klasse til høsten. Han har alltid gått i samme barnehage og er godt etablert med de han skal begynne på skole med. Men nå er jeg gravid igjen og vi trenger mer plass. Drømmehuset ligger til salgs 1 mil unna. Det eneste som stopper oss fra å legge inn bud er tanken på at gutten må begynne på en helt ny skole. Kan noen fortelle meg at det kommer til å gå bra, og at det egentlig er verst for oss foreldrene? Hjertet mitt brister når jeg tenker på det Anonymous poster hash: 77719...c30
Gjest Maiken og barna Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Det går kjempe fint. Flytt nå som barna er såpass små😃
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Veldig lite problem ettersom han starter i første. Båndene fra barnehagen er ikke så tykke som foreldre tror. På skolen dukker det opp nye venner.
Nyttårs barn Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Enig med lektoren. Dette dreier seg ikke om å skifte skole, men at barnet starter på en annen skole en vennene fra barnehagen. Og det kommer til å gå helt fint.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Lettere å flytte nå enn senere. Vet ikke hvor i landet dette er snakk om. Er det f.ex i Oslo bør du sjekke om det er ledig plass til flere førsteklassinger på den nye skolen. Anonymous poster hash: 72b36...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå