Gå til innhold

Venninne som går bananas etter skilsmisse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to år siden hun gikk fra mannen, fordi hun ville være seg selv.. Og denne "seg selv" er et fyllehue uten like.. Beklager å være en partypooper, men det ER tragisk med 35 år gamle 3 barnsmødre med silikonpupper og minitoppper/korte skjørt som går amok på byen, danser på bardisken, fester til morgengry med gamle griser og våkner opp med fylleangst fra Mars..Og på an igjen dagen etterpå..hver eneste annenhver helg, og de helgene hun har barna er det alltid vin, men da (forhåpentligvis i mindre mengder!)

Kjenner jeg blir flau på hennes vegne for tiden, men jeg vet at jeg absolutt ikke har noe med hva hun gjør. Men barna begynner å bli store da hun fikk de tidlig, og ser med gru på om hun fortsetter slik noen få år til og møter 18 åringen sin på byen.. Tipper det er kult å møte mamma på byen, puppeflashene, med en gjeng med 50 åringer siklende rundt seg..🙈

Så, skal jeg være en partypooper og si min hjertens mening, eller bare la det skure å gå? Er jo redd for at hun havner i en situasjon som hun ikke har kontroll over ect..

Anonymous poster hash: db846...f20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner noen sånne jeg også, og vi er ikke venner lenger egentlig.

Man glir jo fra hverandre når man har færre og færre felles interesser og ingenting å snakke om lenger....

Anonymous poster hash: 050f3...307
Skrevet

Korfor så gamle menn. Eg var på byen igår (sjelden ute da), er 37 år og var omsverma av menn ikke 25-35 års alderen.

Anonymous poster hash: 50c53...b11

Skrevet

Korfor så gamle menn. Eg var på byen igår (sjelden ute da), er 37 år og var omsverma av menn ikke 25-35 års alderen.

Anonymous poster hash: 50c53...b11

Ikke vet jeg, men hun har alltid en hærskare med en god del eldre menn rundt seg.. Jobber med mange av de, menn i 45-50 års krisen?

Skrevet

Hadde avslutta vennskapet. Hun setter deg i et dårlig lys.

Anonymous poster hash: a5179...ae5
Skrevet

Er 50 åringer gamle? 😂😂 jeg er 32 år og gift med en mann som er 50 😍

Anonymous poster hash: e0471...cd7

Skrevet

Hadde avslutta vennskapet. Hun setter deg i et dårlig lys.

Anonymous poster hash: a5179...ae5

Jeg er aldri med henne ut på byen selv, men har andre venninner som er med henne ut innimellom, samt at SnapChat er flittig i bruk av henne etterhvert som promillen stiger.. Og det er ikke bra det jeg får der for å si det sånn..

Skrevet

Er 50 åringer gamle? 😂😂 jeg er 32 år og gift med en mann som er 50 😍

Anonymous poster hash: e0471...cd7

Er de 15 år eldre enn meg, så ser jeg på de slm gamle ja, for gamle for meg iallefall. Hva du synes er opp til deg. Og 50 åringer kan se skikkelig spreke og yngre ut de, men disse mennene er tynne på toppen, grå, dårlige tenner og en kan nesten lese tankene deres på hva de har lyst å gjøre for å si det slik..

Skrevet

Det er tross alt hennes liv og hennes valg. La henne for gud skyld drite seg ut, men at 50 åringer er gamle? Veel......hadde hun hatt seg med en 18 åring, så hadde også det vært ramaskrik!

Skrevet

SÅ lenge det ikke går utover hennes omsorgsevne for sine barn, ser jeg ikke helt hvorfor du gidder bry deg om dette?

Skrevet

Nå er både jeg og mine venninner i 30 årene, og alle kan ta seg en tur på byen innimellom (ikke hver helg, og vi er "anstendig" kledd, da), og vi har også alltid en haug med menn sirkulerende rundt oss (noen av jentene er veldig pene). Så akkurat den biten reagerer jeg ikke på.

Men hvis dette plager deg såpass mye så er det vel bare å ta mindre og mindre kontakt, bare la vennskapet renne ut i sanden? Du trenger jo ikke ha henne på hverken fb eller snap? Og om hun skulle spørre om hvorfor du har slettet henne så kan du heller si hva du mener da?

Anonymous poster hash: 616cd...932

Skrevet

Har hun bare barna annen hver helg? Hun sliter sikkert med noe. Kanskje hun trenger deg som en venn?

Skrevet

Har hun bare barna annen hver helg? Hun sliter sikkert med noe. Kanskje hun trenger deg som en venn?

Jeg tolker det som at hun har fri annenhver helg!

Anonymous poster hash: 8e423...0b6

Skrevet

Tror hun mener hun har fri annenhver helg :) Dvs at far har lite samvær.

Anonymous poster hash: bd830...ca8

Skrevet

Men traff hun faren til barna veldig tidlig, og fikk barn tidlig. Så får man gjerne en sånn periode, men de fleste roer seg. Så får du bare håpe at hun roer seg og.

Jeg traff selv min mann da jeg var 20 år, og jeg som aldri skulle ha barn, fikk første barnet 2 år etterpå. Vi var sammen i 10 år, og fikk 2 barn. Første året som singel, så festet jeg annenhver helg, og var ute på byen, og jeg hadde sex med 10 menn det året. Men så roet jeg meg. Og nå de 3 siste årene har jeg hatt sex med 2 menn. Og har nå gått 1 år uten sex.

Og jeg angrer meg overhodet ikke for det året, eller de mennene. Det var noe jeg trengte der og da. Og jeg hadde det gøy.

Anonymous poster hash: 23f9d...0f5
Skrevet

Uff, hun har sikkert glemt at det bare finnes en dib-godkjent måte å leve livet sitt på. Stakkars.

Skrevet

Jeg ble nylig singel etter 25 år.ute annenhver helg og koser meg.

Får vel slutte med det og mure meg inne er tross alt 44.

Anonymous poster hash: ad14f...4a0

Skrevet

Jeg ble nylig singel etter 25 år.ute annenhver helg og koser meg.

Får vel slutte med det og mure meg inne er tross alt 44.

Anonymous poster hash: ad14f...4a0

Om du gjør det dritafull med miniskjørt, microtopper, siliconpupper oppå bardisken og møter på barna dine ute på byen bør du revurdere det. Som arbeidsgiver hadde du heller ikke gått igjennom nåløyet her hos oss med den Facebooksiden, og det er ikke greit at en mamma opprører seg slik.. Det er min mening, jeg er muligens treig og kjedelig, og jeg kan feste og ha det gøy. Men jeg driter meg ikke ut!

Skrevet

Når jeg ble singel etter 12 år hadde jeg en slik periode. Benyttet enhver sjanse til å feste, og gjerne to dager på rad. Jeg har riktignok ikke silikon og kler meg noenlunde anstendig, men jeg raste virkelig fra meg :P Etter å ha brukt hele ungdomstiden og langt opp i 20-årene på eksen hadde jeg på en måte gått glipp av noe,følte jeg :)

Skrevet (endret)

Jeg ville ha tatt det opp på en ordentlig måte, og hørt hva hun sier.

Kommentarer om hennes antrekk og pekefinger hadde jeg unngått.

Kanskje det ikke er verre enn at hun raser fra seg litt etter å ha vært ulykkelig i mange år, men er det kronisk festing som har vart i snart tre år, så kan det muligens også høres ut som hun har et problem.

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...