Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Som er over 30 år Anonymous poster hash: 5e4ef...d3d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Gjorde det en stund, var da 34 år og ventet på mannens sterilisering. Vi hadde med fornuften bestemt at vi ikke skulle ha flere barn, men hjertet sa at det hadde vært så koselig med en til så vi lot skjebnen bestemme mens vi ventet på operasjonen..... Jeg ble gravid, barn nr fire kom det året jeg fylte 35 år Men nå er sterilisering gjennomført da. Søsteren min har to barn som ble til med den metoden. Der er også sterilisering gjennomført nå. Ikke en eneste mislykket avhopping, men blitt gravid av "smøringen" fra penis lenge før utløsning. Ingen av oss tåler hormonprevensjon. Anonymous poster hash: 079ba...82d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Jeg kjenner ei som fikk tre barn med den metoden. Aldeles ikke sikkert. Det kommer jo spermier også i smøringen. Anonymous poster hash: f1bbb...1a3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Gjorde det en stund, var da 34 år og ventet på mannens sterilisering. Vi hadde med fornuften bestemt at vi ikke skulle ha flere barn, men hjertet sa at det hadde vært så koselig med en til så vi lot skjebnen bestemme mens vi ventet på operasjonen..... Jeg ble gravid, barn nr fire kom det året jeg fylte 35 år Men nå er sterilisering gjennomført da. Søsteren min har to barn som ble til med den metoden. Der er også sterilisering gjennomført nå. Ikke en eneste mislykket avhopping, men blitt gravid av "smøringen" fra penis lenge før utløsning. Ingen av oss tåler hormonprevensjon. Anonymous poster hash: 079ba...82d Det jeg ville frem til er jo at det er en helt grei metode om det ikke er helt krise å bli gravid, om/når det blir en krise å bli gravid må man bruke annen prevensjon. Anonymous poster hash: 079ba...82d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 ja, gjorde dette i 8 år før det ble et lite "arbeidsuhell" Anonymous poster hash: a72c3...585
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Har gjort det de siste ti årene fordi jeg ikke tåler p-piller. Har i dag tre barn på 9, 5 og et halvt år De garderer deg noe, men helgardering er det ikke. Anonymous poster hash: fb712...020
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Vi hopper av i svingen om jeg vet at eggløsning nærmer seg. Hadde det vært krise å bli gravid, hadde vi selvsagt ikke gjort det. Vi har nå to barn, som begge kom på første prøveforsøk, etter mange år med "hopping". Etter et eventuelt tredje barn ville nok mannen sterilisert seg. Anonymous poster hash: 0bbc2...e73
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Har kun gjort det 1 gang. Innså dumheten neste dag og tok angrepille. Vel,3 uker etterpå lyyyyyste den positive graviditetstesten mot meg. Har ikke gjort det siden. Anonymous poster hash: dff1f...bd7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Jeg er ikke over 30 da, men har hoppet av i svingen i 2 år. Blir ellers lett gravid med de to vi prøvde på. Sterilisering neste. Hormonprevensjon fungerer dårlig på meg. Anonymous poster hash: 97b9d...806
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #10 Skrevet 30. mai 2015 Vi har gjort det 1 år nå (etter p pilleslutt)og ikke opplevd noe uhell enda, men fikk ikke eggløsning igjen før for 1 måned siden. Jeg er 30, hva har alderen med det å gjøre? Jeg stoler på metoden, men håper på et uhell Jeg blir lett gravid når vi prøver å bli gravid. Anonymous poster hash: 41cf0...87a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 Har gjort det de siste ti årene fordi jeg ikke tåler p-piller. Har i dag tre barn på 9, 5 og et halvt år De garderer deg noe, men helgardering er det ikke. Anonymous poster hash: fb712...020 Jeg tåler heller ikke hormon-prevensjon. Jeg har kobberspiral, hvorfor ikke bruke det? Anonymous poster hash: 40b81...df6
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 Har gjort det de siste ti årene fordi jeg ikke tåler p-piller. Har i dag tre barn på 9, 5 og et halvt år De garderer deg noe, men helgardering er det ikke. Anonymous poster hash: fb712...020 Jeg tåler heller ikke hormon-prevensjon. Jeg har kobberspiral, hvorfor ikke bruke det? Anonymous poster hash: 40b81...df6 Ikke meg som skrev dette, men jeg tåler heller ikke hormonprevensjon. ikke anbefalt kobberspiral av gynekolog fordi jeg har sterke Mens smerter og der kunne visstnok forverre. Anonymous poster hash: 97b9d...806
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 Har ikke brukt prevensjon de siste ti år (har hatt to partnere). Har tre planlagte barn som ble unnfanget ved første forsøk. Er 33 år. Anonymous poster hash: d7b98...b91
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #14 Skrevet 30. mai 2015 Vi har gjort det siden vi giftet oss - nå 8 år siden. Har kun planlagte barn. Jeg sverger til denne metoden :-) Anonymous poster hash: d26d7...096
Elsker livet Skrevet 30. mai 2015 #15 Skrevet 30. mai 2015 Har aldri brukt noe annet enn fertilitetsmonitor, spruting utenfor skjeden, og kondom i usikre perioder. Alle barna er planlagte. Fortsetter på samme måte til jeg kommer i overgangsalderen vil jeg tro. Ett barn til er ingen krise, men vil helst slippe et svangerskap til, så blir det en til i nærmeste fremtid er det ikke planlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå