Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 1,5 åringen måtte sove sammen med oss noen netter pga sykdom. Han roet seg ikke andre steder. Men nå våkner han på kvelden og på natta og krever å få komme inn til oss, står å peker og hyler. Jeg har forsøkt å roe han inne på rommet, men han blir bare sint og gråter enda mer :-( Er det da greit å heller gå ut og inn med jevne mellomrom? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, helt forferdelig dette her 😢 Anonymous poster hash: b9398...95f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Tar barnet mitt inn om det våkner om natta (stort sett hver natt) Anonymous poster hash: 10cde...dab
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Vi la en madrasser på gulvet inne hos oss som de kunne ligge på hvis de våknet om natten. Da får de nærhet, samtidig som vi sover godt. Det fungerte bra her. Til slutt sluttet de å våkne om natten, uten styr!! Anonymous poster hash: fc66e...0a7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Vår på snart 4 år kommer fremdeles inn i senga vår. Koselig det, bare litt trangt Får se hvordan det går når det kommer en ny liten baby om noen uker. Anonymous poster hash: 67c8b...617
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Mine barn har sovet godt i foreldresenga i alle år, de. Til og med nå, i en alder av 10 og 11, er det av og til trygt og godt å få ligge hos mamma eller pappa. Men de slutta jo å sove fast hos oss (eller en av oss siden jeg og mannen ikke deler soverom) da de var 4-5 år gamle. Anonymous poster hash: f158a...ab3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Men jeg vil ikke ha han i senga hver natt, er det fælt å si? 😔 Han sover så urolig, at verken jeg eller mannen får sove noe særlig når vi samsover. Hi Anonymous poster hash: b9398...95f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Jeg la en madrass ved siden av sprinkelsenga, la meg der og strøk han på rygg/arm. Lå der til han sovna eller når jeg våknet;-) Anonymous poster hash: d5ee9...d4f
me_87 Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Men jeg vil ikke ha han i senga hver natt, er det fælt å si? Han sover så urolig, at verken jeg eller mannen får sove noe særlig når vi samsover. Hi Anonymous poster hash: b9398...95f Nei det syns jeg ikke er fælt å si Jeg vil at sønnen min skal ha gode rutiner når det kommer til legging å hvertfall her i huset innebærer det at småen skal sove i sin egen seng. Når han er syk eller når han er redd så er det selvsagt unntakstilstander. Etter han har vært syk så har han også forlanget å få sove i min seng men jeg har vært knallhard på at det får han ikke lov til. Blir litt skriking av det men det tåler jeg. Etter vært så har han skjønt at han må sove i sin egen seng å nå godtar han det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå