Gå til innhold

Betaling av restskatt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært forsiktig og fått litt tilbake, men i år har jeg fått en ganske stor smell...

Greit at jeg har fått en foreløpig utregning, men har ikke tenkt noe over når betalingsfristen er? Ser nå at det er i morgen (!) for å unngå renter?!!?

Skal man ikke få noe slags "krav" først, eller har jeg gått glipp av noe??



Anonymous poster hash: 9d6a4...748
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her . Fikk igjen penger men etter endringer av tall har jeg selv regnet ut at jeg vil få restskatt ! Men har ikke mottatt et eneste papir om hvor mye eller noe så jeg venter ....

 

Anonymous poster hash: 7f68c...203

Skrevet

Kravet kommer ikke før til høsten, da sammen med en rente på rundt 0,9%

 

Du kan selv velge å betale inn nå for å slippe renten, da må du bruke betalingsinformasjonen som fulgte med den foreløbige utregningen av selvangivelsen. På siste arket sto det et kontonr og kidnr.



Anonymous poster hash: 9cbcc...c0d
Skrevet

Ok, takk :-)

 



Anonymous poster hash: 9d6a4...748

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...