Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Har alltid vært forsiktig og fått litt tilbake, men i år har jeg fått en ganske stor smell... Greit at jeg har fått en foreløpig utregning, men har ikke tenkt noe over når betalingsfristen er? Ser nå at det er i morgen (!) for å unngå renter?!!? Skal man ikke få noe slags "krav" først, eller har jeg gått glipp av noe?? Anonymous poster hash: 9d6a4...748
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Samme her . Fikk igjen penger men etter endringer av tall har jeg selv regnet ut at jeg vil få restskatt ! Men har ikke mottatt et eneste papir om hvor mye eller noe så jeg venter .... Anonymous poster hash: 7f68c...203
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Kravet kommer ikke før til høsten, da sammen med en rente på rundt 0,9% Du kan selv velge å betale inn nå for å slippe renten, da må du bruke betalingsinformasjonen som fulgte med den foreløbige utregningen av selvangivelsen. På siste arket sto det et kontonr og kidnr. Anonymous poster hash: 9cbcc...c0d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Ok, takk :-) Anonymous poster hash: 9d6a4...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå