Gå til innhold

Er mannen din din bestevenn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så heldig at mannen min også er min bestevenn :). Vi er sammen hele tiden, tuller og koser oss, og har deilig sex som kjærester.



Anonymous poster hash: e6443...fc4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke ikke. Han er den i livet mitt som gjør meg mest vondt. Gråter ofte pga han. Du er heldig.

 

Anonymous poster hash: 4a65e...15e

Skrevet

Jeg ble sammen med min beste venn jeg. 😊 og han er fremdeles utvilsomt min aller beste venn. Den jeg deler alt med.

 

Anonymous poster hash: 94d66...583

Skrevet

Min beste venn er han. Men jeg har selvsagt også et par svært gode venninner. En jeg har kjent hele livet og en som kom inn i livet i tidlig tenårene som er som en søster for meg.



Anonymous poster hash: e1802...dd8
Skrevet

Helt klart min aller beste venn som jeg deler alt med. Er så

glad vi fant hverandre, nå etter 12 år føler jeg meg forelsket

å det er en veldig god følelse. 😊

 

Anonymous poster hash: aca9d...fcb

Skrevet

Dere er så heldige 💜

 

Anonymous poster hash: 4a65e...15e

Skrevet

Uten tvil 😊 han var min aller beste venn i flere år før vi ble sammen, og er det fremdeles.

Skrevet

Helt klart min aller beste venn som jeg deler alt med. Er så

glad vi fant hverandre, nå etter 12 år føler jeg meg forelsket

å det er en veldig god følelse. 😊

 

Anonymous poster hash: aca9d...fcb

Samme her😊

 

Anonymous poster hash: 4e051...72c

Skrevet

Absolutt!!

 

Anonymous poster hash: 63110...614

Skrevet

Absolutt ikke ikke. Han er den i livet mitt som gjør meg mest vondt. Gråter ofte pga han. Du er heldig.

 

Anonymous poster hash: 4a65e...15e

Da er vi dessverre to😞

 

Anonymous poster hash: 194be...750

Skrevet

Nei, egentlig ikke...

 

Anonymous poster hash: 64d46...596

Skrevet

Absolutt. :)

Skrevet

Helt klart

 

Anonymous poster hash: cfbf6...34d

Skrevet

 

Absolutt ikke ikke. Han er den i livet mitt som gjør meg mest vondt. Gråter ofte pga han. Du er heldig.

 

Anonymous poster hash: 4a65e...15e

Da er vi dessverre to

 

Anonymous poster hash: 194be...750

 

Vi er tre..

 

Anonymous poster hash: eec64...558

Skrevet

Helt klart. Deler alt med han og vi kan prate om alt, aldri opplevd det før. Veldig frigjørende å være i ett sånt forhold, aldri måtte lyve om noe eller holde noe tilbake uansett hvor lite eller stort. Han kjenner meg inn og ut og lar meg være som jeg er med alle mine feil og mangler :)



Anonymous poster hash: b3afc...9d8
Skrevet

Ja:)

 

Anonymous poster hash: 85e5e...e5b

Skrevet

 

 

Absolutt ikke ikke. Han er den i livet mitt som gjør meg mest vondt. Gråter ofte pga han. Du er heldig.

 

Anonymous poster hash: 4a65e...15e

Da er vi dessverre to

 

Anonymous poster hash: 194be...750

 

Vi er tre..

 

Anonymous poster hash: eec64...558

 

Hvorfor i alle dager er dere i sånne destruktive forhold?

?!!!

 

Anonymous poster hash: 44761...68a

Skrevet

Absolutt IKKE.
Jeg har ikke troen på at man kan få alt ut av en person.

Mine gode venner er ikke noen jeg har romantiske følelser for eller seksuell dragning mot.
 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...