Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Føler meg så heldig at mannen min også er min bestevenn . Vi er sammen hele tiden, tuller og koser oss, og har deilig sex som kjærester. Anonymous poster hash: e6443...fc4
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Absolutt ikke ikke. Han er den i livet mitt som gjør meg mest vondt. Gråter ofte pga han. Du er heldig. Anonymous poster hash: 4a65e...15e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Jeg ble sammen med min beste venn jeg. 😊 og han er fremdeles utvilsomt min aller beste venn. Den jeg deler alt med. Anonymous poster hash: 94d66...583
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Min beste venn er han. Men jeg har selvsagt også et par svært gode venninner. En jeg har kjent hele livet og en som kom inn i livet i tidlig tenårene som er som en søster for meg. Anonymous poster hash: e1802...dd8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Helt klart min aller beste venn som jeg deler alt med. Er så glad vi fant hverandre, nå etter 12 år føler jeg meg forelsket å det er en veldig god følelse. 😊 Anonymous poster hash: aca9d...fcb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Dere er så heldige 💜 Anonymous poster hash: 4a65e...15e
Roheryn Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Uten tvil 😊 han var min aller beste venn i flere år før vi ble sammen, og er det fremdeles.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Helt klart min aller beste venn som jeg deler alt med. Er så glad vi fant hverandre, nå etter 12 år føler jeg meg forelsket å det er en veldig god følelse. 😊 Anonymous poster hash: aca9d...fcb Samme her😊 Anonymous poster hash: 4e051...72c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Absolutt!! Anonymous poster hash: 63110...614
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #10 Skrevet 30. mai 2015 Absolutt ikke ikke. Han er den i livet mitt som gjør meg mest vondt. Gråter ofte pga han. Du er heldig. Anonymous poster hash: 4a65e...15e Da er vi dessverre to😞 Anonymous poster hash: 194be...750
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 Nei, egentlig ikke... Anonymous poster hash: 64d46...596
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 Helt klart Anonymous poster hash: cfbf6...34d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #14 Skrevet 30. mai 2015 Absolutt ikke ikke. Han er den i livet mitt som gjør meg mest vondt. Gråter ofte pga han. Du er heldig. Anonymous poster hash: 4a65e...15e Da er vi dessverre to Anonymous poster hash: 194be...750 Vi er tre.. Anonymous poster hash: eec64...558
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #15 Skrevet 30. mai 2015 Helt klart. Deler alt med han og vi kan prate om alt, aldri opplevd det før. Veldig frigjørende å være i ett sånt forhold, aldri måtte lyve om noe eller holde noe tilbake uansett hvor lite eller stort. Han kjenner meg inn og ut og lar meg være som jeg er med alle mine feil og mangler Anonymous poster hash: b3afc...9d8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #17 Skrevet 30. mai 2015 Absolutt ikke ikke. Han er den i livet mitt som gjør meg mest vondt. Gråter ofte pga han. Du er heldig. Anonymous poster hash: 4a65e...15e Da er vi dessverre to Anonymous poster hash: 194be...750 Vi er tre.. Anonymous poster hash: eec64...558 Hvorfor i alle dager er dere i sånne destruktive forhold? ?!!! Anonymous poster hash: 44761...68a
Leirha Skrevet 30. mai 2015 #18 Skrevet 30. mai 2015 Absolutt IKKE.Jeg har ikke troen på at man kan få alt ut av en person.Mine gode venner er ikke noen jeg har romantiske følelser for eller seksuell dragning mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå