Gå til innhold

Hva bruker dere feriepengene til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faste utgifter + ferien eller blir det mer til overs. I år når vi reiser til USA blir det nok ikke noe til overs.

Anonymous poster hash: c9105...68d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Danmarksferie og ny seng 😉

Anonymous poster hash: 3569e...742

Skrevet

Vi bruker det til ferie, får jo ikke så himla mye vi.

Skrevet

Samme som lønna

Anonymous poster hash: 39850...7f9

Skrevet

Går inn i det store sluket.

Anonymous poster hash: d6c3e...a74

Skrevet

Verkstedregning etter eu-kontroll, takstmann, flyttebil og litt lommepenger til sydentur.

Anonymous poster hash: 061fb...746

Skrevet

3 uker bilferie i Europa med ungene.

Anonymous poster hash: 404b5...eb7

Skrevet

Sparekonto

Anonymous poster hash: 1d469...1b5

Skrevet

Fikse taket... Skikkelig gøy. Men jeg har termin om 3 uker så det hadde nok ikke blitt den store ferien uansett.

Anonymous poster hash: 6f8b5...069

Skrevet

Maling..............

Anonymous poster hash: 0da1b...1d8

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå får jeg ca 3000 mer enn jeg får i lønn til vanlig, så det går til det lønna går til :)

Skrevet

Får 8000 mer enn til vanlig lønn . Går til en regning. Har attpåtil fått restskatt. God sommer !

Anonymous poster hash: f8d0b...1f9

Skrevet

De vanlige kostnadene, pluss lommepenger på ferie. Ferien er allerede betalt. Kommer til å spare en god slump i år, får igjen på skatten også. :-) Jeg skal sette min andel rett inn i livrenten. 

Anonymous poster hash: 89ba2...bd7
Skrevet

Spaniatur 2 uker og ei uke i Hellas😊

Anonymous poster hash: c8886...bfc

Skrevet

Spaniatur 2 uker og ei uke i Hellas😊

Anonymous poster hash: c8886...bfc

Skrevet

Jeg er ufør og får ikke feriepenger.

Mannen er selvstendig næringsdrivende og får heller ikke feriepenger.

Så ferie sparer vi til og lønnen vi får i juni/juli betaler de faste utgiftene som de pleier. Har litt ekstra til is og kos siden det er betalingsfri måned både i barnehagen og sfo da :)

Anonymous poster hash: ad797...764
Skrevet

har kjøpt masse baby ting med klarna konto sån at jeg kunne kjøpe "allt" med en gang. skal betale de få 1000 lappene som er igjen på den regninga & så går resten til tannlege for både meg & ene hunden tenker jeg. om det blir noe igjen setter jeg det på spare konto. blir ikke noe ferie i år pga jeg er høygravid & mannen heller vil jobbe sån at han kan ta ut ferien sin etter pappa permen. 

Anonymous poster hash: 34d06...c58
Skrevet

Jeg er ufør og får ikke feriepenger. Mannen er selvstendig næringsdrivende og får heller ikke feriepenger. Så ferie sparer vi til og lønnen vi får i juni/juli betaler de faste utgiftene som de pleier. Har litt ekstra til is og kos siden det er betalingsfri måned både i barnehagen og sfo da :)Anonymous poster hash: ad797...764

Nytt av året er at de som mottar uføretrygd har skattefri utbetaling i juni, så litt ekstra blir det jo :)

Anonymous poster hash: 7448a...308

Skrevet

Sparekonto

Anonymous poster hash: 0ff9f...f57

Skrevet

Faste utgifter først og fremst 😊 Resten går til sparing, barnerom og utstyr til førstemann 💕

Anonymous poster hash: 54192...6c3

Skrevet

Jeg var i permisjon + ulønnet frem til i fjor høst og begynte i ny jobb i august, så feriepengene fra begge jobbene blir tilsammen en vanlig lønn. Dermed ikke noe spesielt. Men får en del igjen på skatten, kommer de før ferien går det til ferie, og kommer de etter går en del til sparing og en del til firmaet jeg holder på å starte opp :)

Anonymous poster hash: fb59c...76e

Skrevet

Det går rett for sparekontoen og bufferkontoen som vi har tømt for at samboer skulle få tatt lappen før babyen kommer samt babyutstyr. Er ikke store summen, men mye bedre enn ingenting :) Gleder meg til å ha noen tusenlapper på sparing igjen, får fysisk vondt av å ikke ha noen buffer. Blir ingen sommerferie i år siden mannen må jobbe hele sommeren og vi har dyr vi ikke har pass til, men jeg er gravid og ødelagt av bekkenløsning så det er helt ok å være hjemme :) Bor på Norges fineste plass om sommeren uansett, så hvorfor reise noen plass <3

Anonymous poster hash: ad1ce...457
Skrevet

Regninger! Ja og en frisørtime!!

Jeg er hos frisøren en gang i året, og det er når feriepengene kommer.

Anonymous poster hash: 821de...bba

Skrevet

Vi får inn ca 75 000 totalt, skal bruke litt på en liten camping ferie og noen dagsturer rundt forbi. Ellers blir det å bruke noe på hagen og noe elektrisk inne. blir det noe til overs blir det sparing. 

Anonymous poster hash: c778b...d94
Skrevet

lån og restskatt.

Anonymous poster hash: ac1c3...fa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...